شناسهٔ خبر: 61581 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آشنایی و راهنمای خرید محصولات اخوان

اخوان مجموعه کارخانجات اخوان فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه بیش از نیم قرن است که آغاز کرده اند و مجموعه محصولات آنها شامل سینک اخوان، هود اخوان، گاز رومیزی اخوان و فر توکار اخوان می باشد.

مجموعه کارخانجات اخوان فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه بیش از نیم قرن است که آغاز کرده اند و مجموعه محصولات آنها شامل سینک اخوان، هود اخوان، گاز رومیزی اخوان و فر توکار اخوان می باشد. که در بازار داخلی از محبوبیت بسیار بالایی برخودار هستند. در ادامه به بررسی و راهنمای خرید محصولات اخوان به صورت مجزا می پردازیم.

راهنمای خرید بهترین هود آشپزخانه اخوان

یکی از اصلی ترین اجزای آشپزخانه، هود می باشد که عملکرد آن جذب بو، چربی غذا و دمای ناشی از پخت پز است. از این رو انتخاب درست یک هود آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است. یکی از برندهای بسیار معروف و شناخته شده تولید هود در بازار داخلی، برند اخوان می باشد که محصولات تولیده شده در این شرکت از کیفیت بسیار بالا و طراحی روز با متد های تکنولوژی روز دنیا همگام می باشد. ما در این مبحث سعی بر آن داریم تا شمار در زمینه ی خرید هود اخوان راهنمایی کنیم. اولین فاکتور در انتخاب یک هود آشپزخانه توجه به اندازه ی آن و تناسب در فضای آشپزخانه است. نکته دوم در نظر گرفتن قدرت مکش هود و میزان صدای آن است. موتور هود آشپزخانه اخوان مجهز به ترموگارد می باشد که موجب می شود تا در هنگام نوسانات برقی یا گرم شدن بیش از حد موتور، قطع اتوماتیک موتور صورت گیرد. جنس موتور از مواد کاملا با کیفیت و درجه یک می باشد که سبب بالا رفتن راندمان هود آشپزخانه اخوان و مقاوت و عمر بیشتر آن می گردد. قدرت مکش در هود آشپزخانه اخوان بین 500 تا 800 مترمکعب است که هنگام مکش، نتیجه بسیار قابل قبولی را داشته است. این هود ها دارای صدای بسیار پایین هستند.

خرید بهترین فر توکار اخوان با ارزان ترین قیمت

فرتوکار جهت پخت و پز انواع شیرینی و غذا ها مورد استفاده قرار میگیرد که امروزه در بسیاری از آشپزخانه های مدرن شاهد حضور آن هستیم. شرکت اخوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین کارخانجات تولید تجهیزات آشپزخانه در ایران می باشد که یکی از محصولات این برند فر توکار اخوان می باشد. در ادامه به معرفی آن و راهنمای خرید فر توکار اخوان با بهترین کیفیت و قیمت می پردازیم. فر توکار اخوان از نظر کارکرد در سه دسته فر توکار برق و گاز، فر توکار برقی و فر توکار گازی جای می گیرند. که با ظاهر شیشه و یا ترکیبی از شیشه و استیل طرلحی می شوند. مهم ترین نکته در هنگام خرید فر توکار اخوان توجه به نوع انرژی مصرفی آن می باشد.

راهنمای خرید بهترین گاز رومیزی اخوان

در گذشته اجاق گاز ها به صورت ایستاده یا به اصطلاح مبله طراحی می شدند اما با توجه به کوچک ترین شدن خانه ها و کمبود فضا اجاق گاز های رومیزی و صفحه ای جایگزین اجاق گاز مبله شدند که با استقبال بسیار خوبی نیز رو به رو شدند. شرکت اخوان تولید کننده انواع اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز مبله با کیفیت بالا و در طرح ها و اندازه های متفاوت با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مشتری می باشد. در خرید گاز رومیزی اخوان مهمترین فاکتور هایی باید در نظر داشت دقت به حنس صفحه گاز و تعداد شعله مورد نظر است. گاز رومیزی اخوان از جنس شیشه، استیل و ترکیبی از شیشه و استیل با تعداد شعله های متفاوت در مدل های مربع، مستطیل  و دایره شکل تولید می شود. تعداد شعله گاز ها از یک تا  شش شعله متغیر است و اکثر مدل های گاز رومیزی اخوان دارای شعله پلوپز می باشند که عموما در کنار یا وسط اجاق گاز تعبیه شده اند. گاز رومیزی در بازار بیشتر به نام گاز صفحه ای شناخته می شود.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی اخوان با بهترین قیمت

بسیاری از کارهای رومزه ی ما که در آشپزخانه صورت میگیرد در ارتباط مستقیم با سینک ظرفشویی است پس بهتر آن است که انواع سینک آشپزخانه را بشناسیم و نکات مهم هنگام انتخاب و خرید آن را بیاموزیم. سینک ظرف شویی های موجود در بازار از برند های مختلف خارجی و داخلی می باشند که برای خرید آن مهمترین نکته توجه به بودجه هر شخص است. شرکت اخوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین کارخانجات در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه می باشد که یکی از تولیدات آن سینک ظرفشویی اخوان است که با بهترین و مرغوب ترین متریال موجود در بازار تهیه و تولیده شده است و دارای 10 سال ضمانت پس از فروش می باشند. در هنگام خرید سینک اخوان به نکاتی همچون تعداد لگن، عمق لگن ها، ضخامت ورق استیل و نوع نصب آنها توجه نماییم. سینک ظرفشویی اخوان به سه دسته کلی روکار، توکار و زیرکابینتی دسته بندی می شود که در اندازه های تک لگن تا 3 لگن با شکل و ابعاد متفاوت طراحی و تولید می شوند.

نظر شما