شناسهٔ خبر: 61610 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه آزاد منع ادامه تحصیل ۱۳۴ دانشجوی پزشکی را ابلاغ کرد

رئیس دانشگاه آزاد از شکایت ۱۳۴ دانشجوی رشته های پزشکی این دانشگاه در پی ممنوعیت ادامه تحصیل شان خبر داد و گفت: ما منع ادامه تحصیل ۱۳۴ دانشجوی پزشکی را ابلاغ کردیم.

دانشگاه آزاد منع ادامه تحصیل ۱۳۴ دانشجوی پزشکی را ابلاغ کرد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد مهدی طهرانچی در گفتگویی درباره اقدام دانشگاه در خصوص لغو تحصیل ۱۳۴ دانشجوی این دانشگاه در رشته پزشکی، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد، تحصیل ۱۳۴ دانشجوی پزشکی که از رشته دامپزشکی به پزشکی تغییر رشته داده بودند، متوقف شود.

وی با اعلام اینکه به تازگی با ارسال نامه‌ای این موضوع به این ۱۳۴ دانشجو اعلام شد که دیگر نمی‌توانند در رشته پزشکی تحصیل کنند، افزود: آنچه که از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو به ما ابلاغ شد، اجرایی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: این دانشجویان به دلیل منع از ادامه تحصیل شأن در رشته پزشکی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اند و پیگیر این ماجرا هستند.

طهرانچی در پاسخ به این سوال که در صورت بازگشت این دانشجویان به رشته قبل خود یعنی دامپزشکی واحدهای عمومی تطبیق داده خواهد شد، تصریح کرد: فعلاً باید منتظر بمانیم که دیوان عدالت اداری چه تصمیمی می‌گیرد و چه رأیی صادر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: خانواده‌های این ۱۳۴ نفر نیز در خصوص صدور این رأی اعتراض و بحث‌های جدی دارند و در حال پیگیری این ماجرا هستند.

نظر شما