شناسهٔ خبر: 62230 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چاپ دختر رئیس‌جمهور حاصل دومین همکاری پترسون و کلینتون

جیمز پترسون نویسنده مشهور آمریکایی با همکاری بیل کلینتون کتابی نوشته است که قرار است سال آینده وارد بازار کتاب آمریکا شود.

چاپ دختر رئیس‌جمهور حاصل دومین همکاری پترسون و کلینتون

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  بعد از تجربه موفق سال 2018، جیمز پترسون نویسنده مشهور آمریکایی بار دیگر با همکاری بیل کلینتون رئیس جمهور سابق این کشور داستان تریلر سیاسی دیگری را منتشر خواهد کرد. کتاب اول پترسون و کلینتون منتشر شده در سال 2018 یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال شده بود.
 
حالا در دومین تجربه مشترک بین این دو نویسنده و سیاستمدار سابق آمریکایی، پترسون داستان سیاسی با عنوان «دختر رئیس‌جمهور» نوشته است که گفته می‌شود اطلاعات و ماجراهای آن از زندگی شخصی بیل کلینتون الهام گرفته شده است.
 
کتاب اول پترسون و کلینتون با عنوان «رئیس‌جمهور گم‌ شده است» میلیون‌ها نسخه در بازار کتاب آمریکا و سایر کشورهای جهان فروش داشت. این کتاب مدت‌های طولانی در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون قرار داشت.
 
رمان جدید قرار است در سال 2021 توسط دو ناشر اختصاصی پترسون و کلینتون منتشر شود که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ صنعت نشر و چاپ کتاب آمریکا رخ می‌دهد. انتشارات آلفرد ا.ناف که پیش از این کتاب «زندگی من» کلینتون را منتشر کرده بود، رقیب سرسخت انتشارات لیتل براون (ناشر آثار پترسون) محسوب می‌شود ولی قرار است در انتشار رمان جدید همکاری داشته باشند.
 
بیل کلینتون در اظهارنظری درباره رمان جدید نوشته شده توسط  جیمز پترسون گفت: هرگز تصور این را نیز نمی‌کردم که روزی بتوانم با نویسنده‌ای مثل جیم همکاری کنم. موفقیت کتاب اول را انتظار داشتم و من را خیلی خوشحال کرد و حالا از موفقیت کار دوم مطمئن هستم.
 
کلینتون گفت: من در مراحل نوشتن این کتاب خیلی تجربه کسب کرده و لذت برم و مطمئن هستم مخاطبان نیز از خواندن آن لذت خواهند برد.

نظر شما