شناسهٔ خبر: 62538 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون آموزشی وزیر علوم: دانشگاه ها می توانند از برخی دانشجویان امتحان مجدد بگیرند

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر دانشگاه تشخیص دهد امتحان مجازی که برگزار کرده است به دلیل قطعی اینترنت و دلایل دیگر صحیح نبوده، می‌تواند مجدد امتحان را برگزار کند.

دانشگاه ها می توانند از برخی دانشجویان امتحان مجدد بگیرند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی خاکی صدیق در گفتگویی درباره تکلیف دانشجویانی که آزمون مجازی آنها به دلایل مختلف ناتمام مانده است، گفت: به طور کلی وقتی امتحانی برگزار شود و به هر دلیل آن امتحان ناتمام مانده و نتواند اجرا شود، تصمیم آن با مجری برگزار کننده امتحان است.

وی ادامه داد: وزارت علوم این موضوع را در اختیار دانشگاه‌ها قرار داده است، اینکه دانشگاه تشخیص دهد امتحان مجازی که برگزار کرده است به دلیل قطعی اینترنت و دلایل دیگر صحیح نبوده، می‌تواند مجدد امتحان را برگزار کند این موضوع در اختیار دانشگاه است تشخیص آن با وزارت علوم نیست با دانشگاه است.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها دراین زمینه تمهیدات لازم را پیش بینی کرده اند.

به گزارش مهر، امتحانات غیرحضوری این ترم دانشگاه‌ها بیش از ۱۰ روز است که آغاز شده است، برخی از دانشجویان به دلایل مختلف مانند اختلال در سامانه، بروز مشکل در بارگذاری پاسخنامه، قطع اینترنت و دیگر دلایل نتوانستند آزمون غیرحضوری خود را با موفقیت به پایان ببرند.

با این حال و با توجه به صحبت‌های دانشجویان، تکلیف نمره برخی از آزمون‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست دانشگاه‌ها در قبال امتحانات نیمه کاره دانشجویان و آن‌هایی که به هر دلیل نتوانسته اند با موفقیت امتحان دهند، چه تصمیمی خواهند گرفت.

نظر شما