شناسهٔ خبر: 62723 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آمار متقاضیان مبتلا به کرونا در کنکور دکتری

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد متقاضیان کنکور دکتری ۹۹ که مبتلا به کرونا هستند مشخص شده است و از این داوطلبان در محیط های امن آزمون اخذ می شود.

آمار متقاضیان مبتلا به کرونا در کنکور دکتری

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر ابراهیم خدایی در گفتگویی اظهار داشت: پیش از لغو آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) در روز ۲۶ تیرماه، حدود ۱۸۰ نفر با تکمیل فرم‌های خوداظهاری اعلام کرده بودند که مبتلا به کروناویروس شده‌اند.

وی افزود: پس از تعویق دو هفته‌ای آزمون، مجدد از افراد خواسته شد که فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا تا تکمیل کنند که آمار این افراد نسبت به قبل کاهش محسوسی داشت و اکنون ۵۴ نفر ابتلای قطعی به کرونا را اعلام کرده‌اند که از این تعداد یک نفر در بیمارستان بستری و سایرین در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رئیس سازمان سنجش گفت: این افراد با وجود ابتلا به کرونا متقاضی حضور در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ هستند که به منظور مساعدت با این داوطلبان، آزمون این افراد جدای از سایر داوطلبان در محیطی امن برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با معاونت درمان وزارت بهداشت و معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها هماهنگی به عمل آمده است که محیط‌های امن برای برگزاری آزمون دکتری جهت داوطلبان مبتلا به کرونا برگزار شود.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در صبح روز پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

نظر شما