شناسهٔ خبر: 62994 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات فرایند مصاحبه دکتری در دانشگاه تهران/ اعلام نتایج از ۵ مهر

جزئیات فرایند مصاحبه دکتری و پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی نیمه متمرکز در دانشگاه تهران اعلام شد.

جزئیات فرایند مصاحبه دکتری در دانشگاه تهران/ اعلام نتایج از ۵ مهر

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  دانشگاه تهران از بین پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در «شیوه نامه اجرایی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی نیمه متمرکز» و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع دکتری تخصصی (.Ph.D) دانشجو می پذیرد.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی Academics.ut.ac.ir و سایت پردیس/ دانشکده‌های ذیربط مراجعه کنند.

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از شنبه ۲۹ شهریور تا دوشنبه ۳۱ شهریور خواهد بود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه به آدرس ems۱.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

مصاحبه به صورت مجازی و مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده از طریق وبگاه دانشگاه و برای هر داوطلب صرفا یکبار برگزار می شود. عدم حضور داوطلب در زمان های اعلام شده برای مصاحبه به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای داوطلبان غایب امکانپذیر نیست.

براساس اعلام دانشگاه، مصاحبه عملی و سنجش عملی تا ۳۰ امتیاز و ارزیابی سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری تا ۲۰ امتیاز دارد.

واریز مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از طریق درگاه الکترونیکی برای حضور در جلسه الزامی است. وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش به هیچ عنوان بازگردانده نمی شود.

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D)، از روز شنبه ۵ مهر تا روز چهارشنبه ۹ مهر اعلام می شود.

انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان تنها یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت داوطلبان در بازه تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

کلیه داوطلبان موظف به ثبت نام الکترونیکی در هر یک از کد رشته محل‌های دارای حد نصاب در تاریخ‌های مقرر در سایت مذکور هستند. در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

داوطلبان لازم است جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به معاونت آموزشی دانشگاه و سایت پردیس / دانشکده مربوط مراجعه کنند.

نظر شما