شناسهٔ خبر: 63225 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

درخواست مجدد دانشجویان دکتری برای تمدید مهلت دفاع پایان نامه

جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه های دولتی در نامه ای مجدد به معاون آموزشی وزارت علوم خواستار تمدید مهلت دفاع از رساله دست کم تا پایان آبان ماه شدند.

درخواست مجدد دانشجویان دکتری برای تمدید مهلت دفاع پایان نامه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه های دولتی در نامه ای مجدد به دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم  با توجه به ادامه و تشدید شیوع کرونا و تعطیلی دو هفته ای دانشگاه ها خواستار تمدید مهلت دفاع از رساله دست کم تا پایان آبان ماه شدند.

در این نامه آمده است که شیوع و گسترش بیماری کرونا سبب تعلیق اجباری طرح های پژوهشی میدانی شد و همین طور به تعطیلی خوابگاه ها و بازگشت دانشجویان به شهرهای خود از اوایل ترم گذشته انجامید که ادامه انجام رساله را غیرممکن کرد.

در این نامه تاکید شده با توجه به تشدید شیوع کرونا و تعطیلی دو هفته ای دانشگاه ها، کار آماده سازی نهایی رساله دانشجویان دشوارتر و زمان موجود تنگ تر شده بنابراین تمدید مهلت دفاع برای این گروه از دانشجویان دکتری دست کم تا پایان آبان ماه در جهت حمایت از دانشجویان ضروری است.

در این نامه ضمن تشکر از وزارت علوم خاطر نشان شده که تمدید مهلت دفاع از پایان نامه مقطع دکتری در عین حال که هزینه ای برای دانشگاه ها ندارد، کمک شایانی به دانشجویان در حال انجام رساله  محسوب می شود و آنان را از اضطراب زاید الوصف نجات می بخشد.

در پایان این نامه، دانشجویان درخواست کرده اند با توجه به سر آمدن مهلت قبلی طی چند روز آینده، تصمیم به تمدید مهلت به صورت عاجل و فارغ از بوروکراسی معمول اتخاذ شود.

گفتنی است جمعی از دانشجویان دکتری دانشگاه های دولتی دو هفته پیش نیز طی نامه ای به وزارت علوم خواهان تمدید مهلت دفاع شده بودند.

نظر شما