شناسهٔ خبر: 63282 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حرف آخر ، موفقیت در کنکور با محصولات حرف آخر

حرف آخر ، موفقیت در کنکور با محصولات حرف آخر

برای موفق شدن در هر کاری باید اصول آن را بلد باشیم، کنکور نیز به همین شکل است، فقط مطالعه‌ی زیاد کافی نیست؛ بلکه مطالعه اصولی بسیار کار ساز است. در این راستا مطالبی را در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد.

سه نکته اصلی برای موفقیت در کنکور با محصولات حرف آخر:

  1. منابع جامع و کامل منطبق با آخرین تغییرات منابع
  2. مشاوره و برنامه ریزی با اساتید برتر کنکور
  3. تلاش و پشتکار داوطلب با کمک بهترین بسته های آموزش کنکور

موسسه حرف آخر تمام نکات گفته شده برای موفقیت در کنکور را داشته و در قالب بسته آموزش حرف آخر در اختیار داوطلبان کنکور قرار می‌دهد. موسسه حرف آخر جهت ساخت ویدئوهای آموزشی خود از تدریس اساتیدی بهره می‌برد که علاوه بر سابقه درخشان، با  آخرین تغییرات مطالب درسی آشنا هستند.

ساعت مطالعه بالا چه تاثیری بر نتیجه کنکور دارد؟

تمام کنکور تلاش و اراده داوطلب است، لذا ساعات مطالعاتی بالا،  تاثیر بسزایی در کسب نتیجه بهتر در کنکور خواهد شد. البته این نکته رادر نظر بگبرید که نمی‌شود به یک باره یک فرد از روزی 2 الی 3 ساعت مطالعه به روزی 13 الی 14 ساعت مطالع برسد.

لذا انتظار می‌رود، داوطلب با تلاش و پشت کار، به تدریح بر ساعات مطالعاتی خود افزوده و مطالعه بیشتری انجام دهد. در نظر داشته باشید فقط کمیت مطالعه اهمیت ندارد و بیش از آن، کیفیت است که اهمیت فراوانی دارد.

داوطلبان باید حداقل 90 درصد از مطالبی را که مطالعه می‌کنند به خوبی یاد گرفته و به خاطر بسپارند.  این کار نیازمند برنامه ریزی بسیار کامل و درستی است که موسسه حرف آخر در چگونگی این برنامه ریزی و اجرای آن به شما کمک شایانی خواهد کرد.

مهارت تست زنی صحیح با حرف آخر

تست زنی صحیح، ابزاری است که باعث یادگیری بیشتر و هر چه تمام‌تر مطالب می‌شود، چرا که در دروسی مثل ریاضی و فیزیک، تنها با خواندن فرمول‌ها نمی‌توانید به جزییات مطالب پی ببرید و زمانی که در بطن موضوع قرار می‌گیرید متوجه نقاط قوت و ضعف خود خواهید شد.

باید قلم در دست بگیرید و به زدن تست‌هایی در حجم زیاد بپردازید تا با انواع  تست‌های متفاوت آشنا شده و جزییات مطالب را به خوبی یاد بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با موسسه حرف آخر مهارت تست زنی اصولی را به خوبی یاد بگیرید.

خلاصه نویسی کنکوری 

نکته‌ای که به داوطلبان کنکور سراسری خاطر نشان می‌شویم این است حتما به هنگام مطالعه دروس کنکور، نکات مهم را به صورت خلاصه نویسی یادداشت کنند. بهتر است داوطلبان در برنامه ریزی روزانه خود دروسی را در الویت قرار دهند که در همان روز توسط استاد تدریس شده است؛ و همچنین داوطلبان سر کلاس درس با دقت به دروس ارائه شده توسط استاد گوش فرا دهند و در منزل بعد از مطالعه یادداشت‌ها و بسته آموزشی حرف آخر، اقدام به تست زنی کنند.

در ماه‌های انتهایی که زمان جمع بندی است، خلاصه  نویسی‌ها، از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که به داوطلبان برای دریافت نتیجه بهتر یاری می‌کنند.

مشاور خبره کنکور در موسسه حرف آخر

حضور یک مشاور مسلط  که با کنکورهای سال های اخیر کاملا آشنا باشد وبه طور کلی جز به جز کار را به خوبی بداند؛ بسیار ضروری است.  مشاور خوب فردی است که به داوطلب نحوه مطالعه هر درس را به درستی آموزش دهد.

دروس کنکور به دو دسته کلی؛ استدلالی، محاسباتی و حفظی، مطالعاتی تقسیم می‌شوند که نحوه یادگیری هر یک از این‌ دسته‌ها کاملا متقاوت است. مشاور با تجربه در موسسه حرف آخر، آموزش لازم را به داوطلب خواهد داد؛ همچنین یک مشاور خوب باید برنامه روزانه و ماهانه و هفتگی دقیقی را به داوطلب ارائه دهد، و به شکلی جزییات کار مشخص شده باشد که داوطلب بداند در چه زمانی چه مطالب و مباحثی را باید خوانده و مرور کند.

برنامه‌ای که شخصی باشد و بر اساس توانایی‌های شخصی هر فرد برنامه ریزی شده باشد. مطمئن باشید با یک مشاور خوب در این موسسه و همچنین تلاش و پشتکار خود، به نتیج‌ای ایده‌آل خواهید رسید. نتیجه ایده‌آل برای هر داوطلب قبولی در کنکور سراسری و رسیدن به نتیجه دلخواه خود است؛ پس با موسسه آموزش کنکور حرف آخر همراه باشید تا جز رتبه برترهای کنکور باشید

ارتباط با مشاوران حرف آخر

شما داوطلبان  گرامی می‌توانید جهت دریافت مشاوره مناسب از راه‌های متفاوت با مشاوران موسسه حرف آخر در ارتباط بوده و به سوالات خود پاسخ دهید.  اولین راه ارتباطی شما تماس تلفنی است که می‌توانید با مراجعه به وبسایت مرکزی حرف آخر و یا شماره تماس 66028126 از مشاوره تخصصی کنکور حرف آخر قبل از خرید محصولات بهره مند شوید.

حرف آخر یکی از پیشگامان در عرصه مشاوره تلفنی می‌باشد. از مزیتهای مشاوره تلفنی در این موسسه، در دسترس بودن خدمات مشاوره درتمام ساعات اداری با کیفیت بالا می‌باشد.در دسترس بودن مشاوران زبده این موسسه، از دیگر مزایای این سرویس می‌باشد.

همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی آنلاین نیز با موسسه حرف آخر در ارتباط باشید، از راه‌هایی همچون ایمیل و.. . مشاوره آنلاین حرف آخر با هدف ایجاد محیطی مناسب برای دسترسی آسان به خدمات مشاوره‌ای ایجاد شده است.  با گسترش دنیای اینترنت و تغییرات در بسیاری از جنبه‌های خدمات اجتماعی، به نظر می‌رسد دوران تازه‌ای برای مشاوره، به صورت مشاوره‌های آنلاین، بدون حضور در مرکز مشاوره ایجاد شده است.

در نهایت می‌توانید با موسسه حرف آخر هماهنگ کرده و جهت مشاوره حضوری اقدام نمایید؛ دلیل هماهنگی این است که وقتی به خصوص برای شما در نظر گرفته شود تا بتوانید بدون هدر رفتن وقت خود، بهترین مشاوره را داشته و در نهایت نتیجه خوبی بگیرید.

یکی از بزرگترین امتیازاتی که برای مشاوره غیرحضوری در موسسه حرف آخر وجود دارد، در واقع مشاوره تلفنی، این است که افراد در هر کجای ایران که باشند، می‌توانند به راحتی با شماره تماس‌هایی که در وبسایت موسسه حرف آخر وجود دارد، تماس حاصل نمایند.

مشاوره تخصصی حرف آخر روشی مناسب برای دسترسی به متخصصان در زمینه برنامه ریزی برای داوطلبان کنکوری می‌باشد.

در نهایت این موسسه از  صفر تا صد مراحل کنکور را در کنار داوطلبان است تا علاوه بر ارائه بسته آموزش کنکور حرف آخر، از مشاوره با اساتیدی که مهارت کافی رادارند، بهره مند شوید. همچنین شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت هدیه حرف آخر به وبسایت مرکز موسسه مراجعه کنید.

 با موسسه حرف آخر همراه شوید تا با خیالی آسوده مطالب را به خوبی یاد گرفته و درنهایت نتیجه‌ای عالی یعنی همان رتبه برتری را کسب کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما