شناسهٔ خبر: 63405 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سه‌گانه ایرانی «نبرد» به کتابفروشی‌ها آمد/روایت تاریخ مفقود جهان

سه‌گانه داستانی «نبرد» نوشته بهاره‌ نوربخش توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

سه‌گانه ایرانی «نبرد» به کتابفروشی‌ها آمد/روایت تاریخ مفقود جهان

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سه‌گانه داستانی «نبرد» نوشته بهاره‌ نوربخش به‌تازگی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌سه‌گانه در قالب عناوین مجموعه «ادبیات ژانر» منتشر شده‌اند که این‌ناشر چاپ می‌کند.

مخاطبان بناست در این‌سه‌گانه با قصه بخشی از تاریخ مفقود جهان روبرو شوند. داستان «نبرد» از جایی شروع می‌شود که زمین تبدیل به یک شکنجه‌گاه بزرگ شده است؛ زیستگاهی سراسر درد و رنج، مرگ و خون، وحشت و هراسی بی‌پایان. جهان فرمانروایی نادیدنی دارد که قرن‌هاست بر تمام جهان سلطه دارد و قوانین وحشیانه خود را بر مردم زمین تحمیل می‌کند. در این‌شرایط هیچ امیدی به رهایی نیست اما چیزی به مراتب هولناک‌تر از زندگی در زمین هم وجود دارد؛ جایی به نام ابدگاه که محلی برای شکنجه‌ای ابدی تا پایان جهان است. چون مرگ توانایی ورود به ابدگاه را ندارد و همه‌ محبوسان ابدگاه محکوم به عذابی ابدی و بدون مرگ هستند.

در ادامه داستان این‌سه‌گانه، بعد از قرون متمادی، دستان شیاطین ابدگاه گالونتوس که برای بردن جوانی از ابری سیاه بیرون زده‌اند، با نیرویی عجیب برخورد می‌کنند و فراری می‌شوند. به این‌ترتیب نبرد آغاز می‌شود. چون طبق نوشته‌های کتاب بزرگ خلقت، ارکالون، تنها کسی است که می‌تواند ابدگاه گالونتوس را بیابد. بنابراین جهان یک امید کوچک پیدا می‌کند؛ امیدی به نام پگوتاس. حالا سوال این است که آیا پگوتاس می‌تواند با قدرتمندترین نیروی پلید همه‌ تاریخ، نوه‌ سفاک و خونخوار ابلیس، شیگانهوس زیبا و بی‌همتا رو در رو شود یا نه؟

کتاب اول این‌سه‌گانه با عنوان «پگوتاس» و ۴۸۰ صفحه چاپ شده است. کتاب دوم «تولی باس» با ۵۶۸ صفحه و کتاب سوم هم با عنوان «مرگاس» ۴۲۴ صفحه دارد.

این‌سه‌گانه با مجموع قیمت ۲۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

نظر شما