شناسهٔ خبر: 63609 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تخلف برخی دانشگاهها در تعطیلی بخش اداری/ اعتراض دانشجویان

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به اعتراض برخی از دانشجویان از تعطیل شدن کامل بخش اداری برخی از دانشگاه ها گفت: دانشجویان مستندات خود در این رابطه را به وزارت علوم ارائه کنند تا پیگیری شود.

تخلف برخی دانشگاهها در تعطیلی بخش اداری/ اعتراض دانشجویان

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی خاکی صدیق در گفتگویی درباره انتقاد برخی از دانشجویان مبنی بر تعطیلی کامل بخش اداری دانشگاه ها در دو هفته محدودیت های کرونایی و عدم پاسخگویی آنها گفت: گزارشی در این مورد از دانشگاه دیگری نیز داشته ایم و معاونت اداری مالی وزارت علوم این موضوع را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: گزارش های ارائه شده از تعطیلی کامل بخش اداری دانشگاه ها در صورت مستند بودن، پیگیری شده و به رئیس دانشگاه تذکر داده می شود.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: اگر دانشجویان مستنداتی دراین خصوص دارند به معاونت اداری مالی وزارت علوم ارائه دهند تا پیگیری شود.

به گزارش مهر، ستاد ملی کرونا از اول آذر ماه محدودیت‌های دو هفته‌ای را به دلیل کنترل کرونا در سراسر کشور اعلام کرد با توجه به اعلام ستاد، قرار شد تمام دروس دانشگاهی درمدت اعلام شده به صورت الکترونیکی ارائه شود و همچنین بخش اداری دانشگاه ها نیز با حداقل نیرو در بخش هایی که ضرورت دارند حضور داشته و به صورت تلفنی و یا الکترونیکی پاسخگوی دانشجویان باشند.

اما گزارش هایی رسیده است که بخش اداری برخی از دانشگاه ها به طور کامل تعطیل شده و کسی پاسخگوی دانشجویان نیست.

نظر شما