شناسهٔ خبر: 63969 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰

در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر آشنایی کاربران با مشخصات فنی تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰ شما را با دلایل خرابی های رایج این قطعه نیز آشنا کنیم. این محتوا باعث می شود در درجه اول با کیفیت صفحه نمایش موبایل خود بیشتر آشنا شوید و هم با شناخت دلایل رایج خرابی های آن، در استفاده از آن نیز دقت بیشتری داشته باشید. هر چند نمونه مقاله های این چنینی در سایت های مختلف به وفور دیده می شود اما برای رقم زدن یک تفاوت عمده سعی مرده ایم در تدوین این مقاله از تعمیرکار حرفه ای و چندین ساله موبایل های سامسونگ در شرکت موبایل کمک نیز کمک بگیریم تا تام نکات ارائه شده به صورت کاملا کاربردی و قابل استفاده برای کاربران باشد.

از این رو چه کاربرانی که به دنبال آشنایی بیشتر با کیفیت تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰ هستند و چه افرادی که برای نگهداری بهینه و راحت تر این قطعه به دنبال نکات کاربردی هستند در این مقاله با ما همراه بوده و از مطالب کاربردی ارائه شده برای این منظور استفاده نمایند.

مشخصات تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰

سامسونگ S۱۰ نیز یکی از اسمارت فون هایی است که در تولید آن از فناوری های به روز و عالی البته در زمان خود استفاده شده است. صفحه نمایش این موبایل یکی از نقاط قوت آن محسوب شده و کاربران زیادی هم به دلیل این صفحه نمایش اقدام به تهیه آن کرده اند. سامسونگ در این موبایل از یک صفحه نمایش لمسی خازنی با فناوری Dynamic AMOLED استفاده کرده که امکان شناسایی ۱۶ میلیون رنگ در آن وجود دارد. این صفحه نمایش ۶.۱ اینچی دارای رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسلی بوده و همچنین دارای تراکم پیکسلی ۵۵۰ پیکسل در هر اینچ مربع نیز می باشد. در تولید این صفحه نمایش از فناوری کورنینگ گوریلا گلس ۶ به عنوان محافظ استفاده شده است. همچنین فناوری HDR۱۰+ نیز در آن تعبیه شده تا شرایط برای مشاهده تصویر با کیفیت  در آن به حد بالایی برسد. همچنین کاربران می توانند برای توضیح دقیق تر هر یک از مشخصات فنی معرفی شده برای تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰ از مقاله های آموزشی سایت mobilekomak.com برای این منظور استفاده نمایند.

رایج ترین ایرادات تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰

رایج ترین ایراداتی که می توان برای این موبایل برشمرد، به شرح زیر است:

شکستن صفحه نمایش در اثر افتادن

افتادن موبایل از دست و یا از روی لبه میز یکی از متداول ترین مواردی است که کاربران زیادی را به خود درگیر کرده است. هر چند کاربران از وسایل محافظتی مختلفی هم استفاده کنند باز ارتفاع زیاد و سطح سفت و اجسام نوک تیز همیشه می توانند این خطر را برای کاربر به دنبال داشته و در نتیجه هزینه مربوط به قیمت تاچ ال سی دی  S۱۰سامسونگ برای تعویض روی دست کاربر باقی بگذارند. برای جلوگیری از این مشکل هم می بایست از موبایل خود بهتر استفاده کنید و هم با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند قاب محافظ، گلس محافظ و یا کیف محافظ از موبایل خود بیشتر و بهتر نگهداری نمایید.

آب خوردگی تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰

یکی دیگر از ایرادات رایجی که می توان برای این صفحه نمایش برشمرد، مربوط به زمانی است که موبایل در معرض برخورد با آب قرار می گیرد. در صورت طولانی شدن این مدت امکان سوختن آی سی های ال سی دی در این قطعه وجود داشته و این موضوع نیز کاربر را وادار به پرداخت هزینه مربوط به قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰ برای تعویض خواهد کرد. برای رهایی از این موضوع و پرداخت این هزینه به خاطر داشته باشید که بعد از برخورد موبایل با آب به هیچ وجه اقدام به روشن کردن آن نکرده و حتما در کمترین زمان ممکن آن را به دست تعمیرکار برسانید.

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰ در موبایل کمک در کمتر از چند ساعت

در صورت بروز هر ایرادی برای این قطعه می توانید با موبایل کمک به عنوان یکی از با سابقه ترین مراکز تعمیرات گوشی سامسونگ تماس گرفته و موبایل خود را در هر جایی از تهران به دست آنها برسانید. خوبی این خدمات در این ساعت که شما نیازی به حضور فیزیکی در دفتر موبایل کمک نخواهید داشت و از این گذشته تمام عملیات مربوط به تعمیر و یا تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ S۱۰ در کمتر از یک ساعت برای شما با گارانتی به انجام خواهد رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما