شناسهٔ خبر: 63970 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی ۵ نهال انگور پر طرفدار در ایران

معرفی ۵ نهال انگور پر طرفدار در ایران:

شاید اگر در جمعی دوستانه صحبت از انگور به میان بیاید، به یاد فصل تابستان و خوشه های جذاب انگور بیفتیم و یا شاید یاد کشمش هایی که در ظرف های آجیل همه ی ایرانیان جای دارد بیفتیم اما لازمه ی به دست آوردن انگورهای جذاب نهال انگور؛ مناسبی می باشد که می تواند ما را با گذشت حدود دو سال صاحب محصول نماید

شاید در گذشته اعتقاد مردمان بر این بود که با کشاورزی می توان سود خوبی را نصیب حال خود کرد اما با امروزه با گذشت زمان  این مبحث نه تنها جنبه ی کاری به خود گرفته است بلکه جنبه ی سرگرمی را هم شامل می شود. اکنون به جایی رسیده ایم که در هزاران باغچه ی ساختمان های لوکس یا در ویلاهای قدیمی، نهال انگوری؛ را پرورش می دهند که لذت به بار نشستن درخت انگور را بتوانند تجربه کنند. حال ما فرصت را غنیمت شمردیم و در این مقاله قصد داریم به برسی و معرفی کوتاه ۵ نهال انگور؛ پر طرف دار در ایران بپردازیم پس لطفا تا انتهای این متن همراه ما باشید:

نهال انگور ردکارنت :

بله این شما و این گونه ی بسیار خاص و لاکچری نهال انگور؛ انگور ردکارنت! انگور های ردکارنت یکی از گران ترین و خاص ترین نهال های انگور؛ در ایران می باشد این نهال های انگور؛ به انگور فرنگی هم شهره یافته و از گونه های لاکچری انگور می باشد. این گونه گیاه برای مناطق معتدل تا سردسیری هم توصیه می شود ، دانه های کوچک بی هسته که حتی داخل انگور هم مشخص می باشد! در انگور ردکارنت هیچ چیزی برای پنهان وجود ندارد زیرا مانند الماس داخل آن هم نمایان می شود . قیمت نهال انگور؛ این رقم هم نسبت به باقی ارقام گران تر می باشد اما خرید نهال انگور؛ این رقم بسیار اقتصادی و سود ده می باشد

نهال انگور مویز بی دانه سیاه :

شاید قبل از معرفی بهتر است دوباره نام آن را بخوانیم تا نصف اطلاعات را متوجه شویم! بله این گونه یک نهال انگور بی دانه؛ می باشد که در سالیان گذشته یکی از پر فروش ترین و بهترین انواع نهال انگور؛ به شمار می رود. این Grape seedlings،  از ارقام میان رس می باشد و غالبا در بیشتر کشور نسبت به کاشت آن اقدام کرده اند. خرید نهال انگور آن از زمانی بیشتر قوت گرفت که خواص بی نظیر انگور بر همگان آشکار شد. این نهال انگور از ارقام گونه ی خارجی می باشد، رنگ سیاهی دارد و در اکثر مناطق معتدل ایران قابلیت رشد بسیار خوبی دارد.

نهال انگور سیاه سردشت :

شاید زود باشد گفتن این جمله اما یکی بهترین نهال های انگور قطعا نهال انگور سیاه سردشت می باشد. این نژاد نهال انگور؛ همان طور که از نامش پیداست متعلق به منطقه ی زیبای سردشت می باشد که می توان این نهال را هم به صورت دیم پرورش داد که یکی از بهترین مزیت های ان به حساب می اید. سودهی بسیار خوبی دارد و یکی از محبوب ترین انگورهای پر فروش بازار می باشد. رنگ آن سیاه می باشد و برای مصارف نوشیدنی مانند ساندیس هم از آن استفاده می شود.  

نهال انگور رد گلوب :

این نهال های انگور متعلق به کشور آمریکا می باشند. از پر طرفدار ترین گونه های انگوری می باشد که رنگ آن قرمز می باشد. دانه های نسبتا درشت و براقی دارد. شاید جالب باشد بدانید وزنی که برای هر عدد انگور آن می توان متصور بود بین ۱۵ الی ۲۰ گرم می باشد که وزن قابل توجهی است. کاشت نهال انگور؛ آن بیشتر در مناطق گرمسیر تا معتدل انجام می شود و نیازمند ابیاری منظم بوده به صورتی که حدودا هر ۵ روز نیاز به ابیاری می باشد.

و معرفی آخرین نهال انگور؛ انگور شامپاین:

یکی از ارقام نهال انگور؛ رقم شامپاین می باشد که یکی از پر کشت ترین ارقام انگور می باشد. اصالت اصلی این رقم نهال انگور؛ به کشور فرانسه بر می گردد. یکی از انواع نهال انگور؛ رقم شامپاین می باشد که یکی از پر کشت ترین ارقام انگور می باشد. اصالت اصلی این رقم نهال انگور؛ به کشور فرانسه بر می گردد. این Grape seedlings، به شکلی شبیه به خوشه رشد می کند. این محصول در اغلب موارد برای مصارف نوشیدنی مورد استقبال قرار می گیرد. قیمت نهال انگور، این نهال در دسته ارقام بسیار ارزان قرار گرفته است. شاید مراحل پرورش این نهال برای شما سوال باشد که باید این نکته را در نظر داشت که بسیار شبیه به رقم سیاه سردشت می باشد و در جزییات ظاهری تنها تفاوت های کوچکی با هم دارند.

اما چطور در این اوضاع کرونا خرید اینترنتی نهال انگور؛ را انجام دهیم:

شاید این سوال خیلی از عزیزان بعد از خواندن این مقاله باشد، لازم است به شما بگویم با توجه به شرایط پیش آمده، منطقی ترین انتخاب، خرید نهال به صورت آنلاین می باشد که در بین سایت های زیادی که خرید و فروش نهال را صورت می دهند؛ نهالستان گلد نهال یکی از بهترین نهالستان های حال حاضر در حوره ی مشاوره و خرید نهال جهت احداث باغ می باشد. شما می توانید در هرجای ایران عزیز تنها با یک تماس اقدام به خرید نهال ؛ نمایید.

شما میتوانید خرید نهال خود را با خیالی آسوده از ما انجام دهید. تولید و عرضه ی تمامی ارقام نهال همراه با ضمانت بازگشت کالا بوده و با مجوز سازمان جهادکشاورزی می باشد، ارسال نهال به تمامی نقاط کشور ظرف ۴۸ ساعت، مشاوره ی  رایگان جهت راه اندازی باغ استفاده نمایید.

جهت اطلاع از نحوه ی خرید نهال به وب سایت گلد نهال (

برچسب‌ها:

نظر شما