شناسهٔ خبر: 63987 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اهمیت مبلمان باغی در محوطه سازی و دکوراسیون فضای باز ویلا

اهمیت مبلمان باغی در محوطه سازی و دکوراسیون فضای باز ویلا

اهمیت مبلمان باغی در محوطه سازی و دکوراسیون فضای باز ویلا بسیار بالا است، تا حدی که باید بگوییم اگر قصد دارید برای فضای بازی چون باغ، محوطه ی بیرونی ویلا ها، رستوران های رو باز، تراس یا بالکن و ... مبلمان تهیه کنید، اصلی ترین بخش دکوراسیون آن ها را این محصولات تشکیل خواهند داد، فلذا اولین چیزی که هنگام ورود به یک فضای باز با مبلمان به چشم می خورد، نوع و سبک مبلمانی می باشد که مورد استفاده قرار گرفته اند.

داشتن فضای باز در خانه برای وقت‌ گذرانی و تعامل با طبیعت یک موهبت محسوب می‌ شود؛ اما داشتن آن به تنهایی کافی نیست، بلکه باید نحوه صحیح استفاده و بهره بردن از چنین فضایی را نیز بلد باشیم. در بسیاری از خانه‌ ها و ویلا ها فضا های باز خوبی وجود دارند که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یکی از زیبا ترین و جذاب‌ ترین بخش ‌های خانه را دارند. متاسفانه بسیاری از این فضا ها به درستی استفاده نمی ‌شوند. نحوه چیدمان و استفاده از فضا های باز می ‌تواند آن را از یک محیط ساده به بهشتی برای وقت گذرانی تبدیل کند. در طراحی و دکوراسیون فضای باز می‌ توانید کاملا خلاقانه عمل کنید و آیتم‌ های مرسوم در چیدمان فضا های بسته را کنار بگذارید.

گفتنی است از آن جا که در دکوراسیون چنین فضا هایی مبلمان اصلی ترین بخش را تشکیل می دهند، می خواهیم پیرامون نکاتی صحبت کنیم که تاثیر مستقیمی در تهیه ی بهترین نمونه ها دارند و شما می توانید با توجه به آن ها فضای باز مورد نظر خود را به طور زیبا و مناسبی دکوراسیون کنید.

در انتخاب مبلمان باغی و ویلایی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مبلمان فضای باز انواع گوناگونی دارند که هر یک ویژگی خاص خود را دارا می ‌باشند. مبلمان فضای باز از جمله مبلمان باغی، مبلمان ویلایی، مبلمان مختص به تراس و بالکن و غیره را شامل می ‌شود که بایستی بنا به مصرف خود و متناسب با محوطه مورد نظرتان، انتخاب نمایید. اطلاعات کافی درباره ی خرید مبلمان و سفارش مبلمان فضای باز باعث می ‌شود که انتخاب بهتری داشته باشید. بدین جهت در این بخش می خواهیم حائز اهمیت ترین نکات را بگوییم تا با توجه به آن ها مناسب ترین انتخاب های ممکن را داشته باشید:

در وهله ی اول باید گنجایش محل مورد نظر خود را بررسی کنید و بفهمید برای خرید مبلمان نیاز به چه تعدادی دارید. توجه کنید تعداد مبلمان ویلایی برای فضا های باز باید به صورتی باشند که تمام محیط مربوطه را اشغال نکند.

هنگام خرید مبلمان و صندلی باغی، جنس، سبک و طرح آن را که شامل حصیری، آلومینیومی و فلزی می شوند، بایستی با توجه به موارد مصرفی، دکوراسیون و طراحی که به سلیقه خود و یا با مشورت دکوراتور ها انجام می ‌دهید، انتخاب کنید. میز صندلی فلزی و مبلمان حصیری دو مدل از رایج ترین مدل هایی هستند که با اکثر سلایق مطابقت می کنند. لازم به تاکید است پیش از انتخاب میز صندلی فلزی، حصیری و ‌... حتماً ویژگی های هر کدام را بررسی کنید.

در مورد دوام و به طور کلی پارامتر های کیفی مدل مورد نظر تان تحقیق کنید. برای این کار می توانید علاوه بر بررسی سوابق تولید کننده، نظر خریداران قبلی را جویا شوید تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

مبلمان باغی خود را از تولیدی مطمئنی خرید کنید که دارای خدمات پس از فروش باشد و جلب رضایت مشتری را اولین و اساسی ترین هدف خود قرار داده است. خدماتی از جمله نوع تحویل سفارش و چیدمان آن از سوی تولیدی و یا فروشگاه مواردی هستند که از جانب فروشندگان معتبر برای جلب رضایت مشتریان ارائه می شوند.

وسایل دکوری فضای مورد نظر تان را ترجیحا با نوع انتخاب مبلمان باغی، مبلمان ویلایی و یا مبلمان فضای باز تان هماهنگ و سِت کنید. یعنی اگر از المان های کلاسیک در دکور استفاده کرده اید به طور قطع مدلی را انتخاب نمایید که به سبک کلاسیک طراحی شده است.

اگر فضای مناسب و نسبتاً وسیعی دارید می توانید از المان های گوناگونی برای داشتن دکوراسیونی زیبا تر استفاده کنید. صندلی باغی گهواره ای، صندلی تابی، آلاچیق، سایبان و ... چند مورد از محصولات جذابی هستند که برای دکوراسیون فضا های باز بسیار مناسب می باشند.

اگر تا به حال تجربه خرید مبلمان باغی، فضای باز یا صندلی رستورانی را داشته اید حتما نام پر آوازه صنیع کار به گوشتان خورده است. صنیع کار با بیش از 50 سال تجربه در زمینه تولید مبلمان باغی قدیمی ترین و خوشنام ترین برند در این حوزه می باشد.

امروزه صنیع کار با راه اندازی خطوط تولید متنوع توانسته است مدرن ترین صندلی ها و مبلمان باغی را به بازار عرضه کند.

برچسب‌ها:

نظر شما