شناسهٔ خبر: 64297 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امکانات تشخیصی و درمانی در نخستین مرکز جامع درمان سرطان نگین آزادی


این روزها نام سرطان و انواع آن را به کرّات می شنویم و در همه شبکه های اجتماعی و نشریات مختلف تخصصی، نام آن به میان می آید. همین امر حاکی از درصد بالای شیوع این بیماری است. متاسفانه زمانی که افراد به سرطان مبتلا می شوند علاوه بر این که به لحاظ جسمانی درگیر این بیماری هستند از جهت روانی و عاطفی نیز فشار های بسیاری را متحمل می شوند.  

بنابراین برای درمان بیماری سرطان وجود یک تیم حرفه ای متخصص که متشکل از پزشکان دارای تخصص های مختلف باشد بسیار می تواند در روند درمان و موفقیت نتیجه درمان اثر گذار باشد.

در مرکز نگین آزادی به این نکته مهم توجه گردیده است و گروهی از متخصصین مختلف در این مرکز به ارائه خدمات درمانی و مشاوره ای می پردازند.

با ما همراه باشید تا شما را با جامع ترین مرکز درمان سرطان در کشور آشنا کنیم و انواع خدماتی که ارائه می کنند را به شما معرفی کنیم.

  

امکانات تشخیصی و درمانی نخستین مرکز جامع درمان انواع سرطان

انواع اقداماتی که در جامع ترین مرکز درمان سرطان برای بیماران انجام می شود از این قرار است:

  • تشخیص و درمان انواع سرطان از جمله: سرطان پستان، سرطان دستگاه گوارشی، سرطان خون، سرطان معده و ...
  • انجام انواع اقدامات تشخیصی در جهت افزایش دقت و بهبود روند تشخیص برای متخصصین، آنکولوژیست ها و بیماران از جمله برخورداری از آزمایشگاه تخصصی جهت انجام آزمایشات مختلف و مرکز تصویر برداری.
  • انجام انواع روش های درمانی برای بیماران مبتلا به انواع سرطان ها از جمله: شیمی درمانی، رادیوتراپی و جراحی.
  • ارائه مشاوره های دقیق و تخصصی در زمینه گفتاری و تغذیه ای

انواع بخش های مهم در مرکز جامع سرطان

جامع ترین مرکز درمان سرطان از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می تواند انواع اقدامات درمانی و تشخیصی را در همان محل به بیماران و خانواده هایشان ارائه کند. برای مثال:

  1. آزمایشگاه
  2. پاتولوژی
  3. مرکز عکسبرداری یا تصویر برداری
  4. مرکز ارائه مشاوره در جهت پیشگیری از بروز سرطان به افرادی که نیازمند دریافت راهکارهایی در این جهت هستند.
  5. بخش روانشناسی و مشاوره به بیماران و خانواده هایی که درگیر این بیماری هستند و باید حمایت های تخصصی و عاطفی از آن ها انجام شود ( بخش حمایتی و تسکینی)
  6. دارو خانه

در واقع کسانی که به این مرکز مراجعه می کنند تمامی خدمات مورد نیازشان را در داخل همان مرکز دریافت کرده و رفاه و آسایش بیشتری را تجربه خواهند کرد. جامعیت و گستردگی خدمات ارائه شده در مرکز جامع درمان سرطان موجب جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه ها می شود.

انواع تجهیزات تشخیصی و درمانی مورد استفاده در مرکز نگین آزادی

  • دستگاه های شتاب دهنده خطی: دو دستگاه تخصصی و پیشرفته برای انجام رادیوتراپی
  • استریوتاکتیک: در این روش می توانند به نوعی جراحی انجام دهند اما این روش جراحی، سنتی نیست. زیرا که در این روش ها برشی در بخش های مختلف بدنی ایجاد نمی شود. در این روش از پرتو های بسیار متمرکز استفاده می کنند تا تومورها و توده های سرطانی در بخش های مختلف از بین بروند.
  • دستگاه سی تی سیمولاتور
  • تجهیزات بی حرکت سازی: در این روش پیشرفته ترین دستگاه ها به منظور بی حرکت سازی تومورها مورد استفاده قرار می گیرد. با این دستگاه تومورها را در یک بخش بدن ثابت نگه می دارند و مانع از حرکت آن ها و ورود آن ها به سایر بخش های بدنی می شوند.
  • نرم افزار طراحی درمان: در این روش می توانند تمامی تکنیک های درمانی را طراحی کنند و با افزایش دقت و صحت به موفقیت روند درمان کمک کنند.
  • سیستم دزیمتری و کنترل کیفی: در این سیستم تکنیک های رادیوتراپی مورد بررسی قرار می گیرند و دستگاه های شتاب دهنده به لحاظ کیفی ارزیابی می شوند.

 

چرا به مرکز نگین آزادی مراجعه کنیم؟

بیمارانی که به هر نوعی از سرطان مبتلا هستند باید روند درمانی تقریباً طولانی ای را سپری کنند. در دوران ابتلا به سرطان، بیماران و خانواده ایشان به یک تیم حرفه ای و متخصص نیازمند هستند که از ابتدا و از مرحله تشخیص بیماری تا درمان و در نهایت مرحله بازگشت به روال زندگی عادی در کنار آن ها باشند.

در مرکز نگین آزادی به دلیل جامع بودن خدمات پزشکی، اعم از اقدامات تشخیصی و انجام انواع روش های درمانی و نیز حمایت های عاطفی و ارائه مشاوره از سوی بهترین روان شناسان و مشاورین، می توانید با خیال راحت و آسوده، با صرفه جویی در هزینه ها و نیز پیشگیری از اتلاف وقت روند مبارزه با بیماری را پشت سر بگذارید.

از جمله دلایلی که باعث می شود افراد برای مراجعه به مرکز نگین آزادی ترغیب شوند می توان موارد زیر را برشمرد:

  1. استفاده از بهترین و نوین ترین تجهیزات درمانی در این مرکز
  2. ارائه انواع خدمات تشخیصی با بهترین و مجهزترین دستگاه های تشخیصی
  3. ارائه انواع روش های درمانی برای بیماران
  4. فعالیت های تخصصی در زمینه تشخیص و درمان از سوی متخصصینی که سال ها فعالیت های تخصصی در زمینه پزشکی و درمانی داشته اند
  5. گستردگی و جامعیت انواع خدماتی که یک بیمار مبتلا به سرطان و خانواده هایشان نیازمند آن هستند
  6. حضور روان شناسان و مشاورین متخصص برای بهبود و کاهش استرس و اظطراب بیماران و خانوادهایشان
  7. ارائه خدمات بعد از درمان برای بهبود روند زندگی بیماران و حمایت های روانی در زمینه بازگشت به زندگی عادی

امیدواریم در صورتی که با یکی از انواع سرطان ها مواجه هستید در اولین فرصت بهترین تصمیم گیری را داشته باشید و برای درمان بیماری تان به مرکز درمانی تخصصی و معتبری مراجعه کنید. زیرا که اعتبار و تخصص یک مرکز درمانی نقش اثر گذاری بر موفقیت نتیجه درمان ایفا می کند.
 

https://neginazadi.com
 

نظر شما