شناسهٔ خبر: 64339 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خرید الپتیکال تکنوجیم از تنها نماینده انحصاری

الپتیکال چیست؟

الپتیکال مانند تردمیل، مخصوص انجام تمرینات هوازی است که از دو پدال و دو دسته اهرم مانند با قابلیت تنظیم سرعت، مقاومت، شیب تشکیل شده است. با این دستگاه می توان حرکات بالا رفتن از پله ها، پیاده روی و دویدن را شبیه سازی کرد. الپتیکال روی عضلات چهارسر، سرین، عضلات پشت ساق پا و همسترینگ کار می‌کند.
دستگاه های الپتیکال جایگزینی بدون ضربه را برای دویدن بصورت سنتی ارائه می دهند. الپتیکال ها تمام بدن را بدون فشار بیش از حد روی عضلات و مفاصل درگیر تمرین می کنند. الپتیکال Synchro    Forma   تکنوجیم، انتخابی ایده آل برای تمرینات خانگی است. دستگاهی خانگی ولی با تمرینات حرفه ای در سطوح مختلف سختی و شدت.

Synchro Forma یک الپتیکال کارآمد است که به شما این امکان را می دهد تا حرکات نرم و روانی را همزمان با تمرینات موثر و کارآمد هوازی داشته باشید.

به لطف دسته های دوتایی، امکان تغییر در نوع و شدت تمرین وجود دارد. با استفاده از دستگیره مرکزی، تمرکز اصلی بر روی تقویت عضلات پا و باسن خواهد بود. دستگیره های جانبی نیز کل بدن را درگیر می کند و تمرکز اصلی آن بازوها، بالاتنه خواهد بود.

الپتیکال با ادغام حرکت مدور پدال ها و حرکات معمولی اسکی کار می کند. تمرین با استفاده از حرکات نرم و روان باعث می شود تا بی نهایت حرکت ورزشی با سطوح مختلف شدت و سختی در اختیار شما باشد

تمرین به شکل طبیعی آن

هر فعالیت ورزشی که دوست دارید، چه یک قدم زدن آرام، چه یک پیاده روی سریع و یا یک دوندگی پرانرژی را می توانید با الپتیکال نوع Vario انجام دهید. به لطف سطح تطبیق پذیر و تعادل در حرکت، شما استاد تمرینات هوازی خود هستید.

طیف دستگاه های الپتیکال یا اسکی فضایی های تکنوجیم، به شکل واضحی به واسطه طراحی نوین و هوشمندشان برای بهبود عملکرد ورزشی، بهینه سازی شده اند. راحتی در استفاده، افزایش کارایی مانند ردیابی ساده داده های تمرینی مبتنی بر نمایشگرهای دارای سیستم عامل از ویژگی های نوین اکثر الپتیکال های شرکت ماست.

الپتیکال، دستگاهی موثر و نوین
طراحی نوین و هوشمندانه ویژگی بارز تمام الپتیکال های Technogym است و به وضوح در دستگاه هایی مانند Synchro و Vario مشهود است. این الپتیکال ها با استفاده از مسیر حرکتی رو به عقب برای تعادل بهتر در حرکت، ورزش را نرم تر و طبیعی تر کرده اند. در تمامی الپتیکال های تکنوجیم، این خلاقیت و فناوری دیده می شود تا شما بتوانید از تجهیزات حرفه ای و به روز دنیا در باشگاهتان استفاده کنید.

اوج سلامتی با الپتیکال های تکنوجیم
اهداف علمی تکنوجیم از تولید دستگاه های الپتیکال توجه مضاعف به نیازهای درمانی و افرادی که در معرض بیشتری نسبت به آسیب دیدگی هستند، بوده است. این موضوع باعث شده است تا این دستگاه ها در بالاترین سطح استاندارد قرار داشته باشند. می توانید به تکنوجیم، به عنوان تامین کننده رسمی تجهیزات ورزشی المپیک ها و پارالمپیک ها به مدت دو دهه، اعتماد کنید و مطمئن باشید با استفاده از هرکدام از الپتیکال های ما می توانید به بهترین نقطه از لحاظ ورزشی، ایمنی و سلامتی دست پیدا کنید. ما هرآنچه شما به آن نیاز دارید را به شما ارائه می دهیم.

شارژر بی سیم

تمرین، انرژی شما را دوباره پر می کند : اجازه دهید شارژر بی سیم یکپارچه همزمان با تمرین، باطری گوشی شما را شارژ کند.

کنترل آسان
کنترلرهای سریع به شما این امکان را می دهند تا میزان مقاومت دستگاه را بدون برداشتن دست از روی دستگیره و ایجاد وقفه در تمرین، تغییر دهید. سنسورهای دوگانه موجود روی دسته نیز امکان پایش مداوم ضربان قلب را برای کاربر فراهم می کند.

تمرینات درگیرانه
یکی از تمرینات Interval ما را انتخاب کنید و با استفاده از الپتیکال و تنوع تمرین وسیع تر، کالری بیشتری بسوزید. همچنین می توانید از تغییر بین فازهای تمرینی استفاده کنید و  حداکثر توان خود را به همراه بازیابی نیرو با استفاده Hi-Low Blocks مورد آزمون قرار دهید.

احساس طبیعی

Vario به این منظور طراحی شده است تا یک وضعیت بدنی و مسیرهای حرکتی عالی را ارائه دهد. توزیع متعادل فشار پای چپ و راست منجر به کاهش تلاش مضاعف می شود در حالیکه مصرف کالری در بالاترین سطح خود قرار دارد.

آماده برای ساعت هوشمند

با استفاده از Apple Watch یا Galaxy Watch Active2 برای ورود به دستگاه به منظور کنترل عملکرد و ضربان قلب خود استفاده کنید.

پشتیبانی جهانی الپتیکال ها
ما در تمامی نقاط جهان، خدمات مورد نیاز به دستگاه های الپتیکال را ارائه می دهیم. می توانید با خیال راحت از ایمنی و کیفیت این دستگاه ها استفاده کنید بدون اینکه نگران این باشید که در کجای دنیا قرار دارید.

می توانید سایر محصولات تکنوجیم مانند انواع الپتیکال، تردمیل، اسکی فضایی، دستگاه های قدرتی، لوازم تمرین و ... را در سایت کارو ویژن سلامت مشاهده کنید.
برای تماس با شرکت با یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمائید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553

پیج اینستاگرام: Karo.vision@

ارتباط از طریق واتساپ: 09120161983

جهت مشاهده وب سایت شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران روی https://karovision.ir کلیک کنید.

نظر شما