شناسهٔ خبر: 64581 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

با پرخواننده ترین رمان های عاشقانه در سال 2021 آشنا شوید

با پرخواننده ترین رمان های عاشقانه در سال 2021 آشنا شوید

همه ما نیازمند کمی عشق در زندگی خود هستیم و خواندن داستان‌های عاشقانه می‌تواند به ما کمی حال و هوای زندگی افرادی که این حس را تجربه کرده‌اند، بدهد. کتاب و رمان‌های عاشقانه می‌توانند به ما کمک کنند که جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه جهان را درک کنیم. در ادامه با معرفی چند رمان عاشقانه همراه شما هستیم.

  1. عشق هرگز فراموش نمی‌کند

کتاب عشق هرگز فراموش نمی‌کند نوشته سالی هپ ورث است که رمانی احساسی و تاثیر گذار به شمار می‌آید. این کتاب متفاوت از رمان‌های عاشقانه دیگری است که تا به حال خوانده‌اید. داستان کتاب در ارتباط با ماجرای دختری است که در 38 سالگی درگیر بیماری آلزایمر می‌شود و خانواده این دختر، او را به یک موسسه نگهداری از بیماران مبتلا به آلزایمر می‌برند. در آن موسسه او با پسری هم سن و سال خود با نام لوک آشنا می‌شود که این دو با هم وارد یک رابطه عاطفی می‌شوند.

2.دختری که رهایش کردی

یکی از پرخواننده‌ترین کتاب‌های عصر حاضر، کتاب دختری که رهایش کردی نوشته نویسنده معروف، جوجو مویز است. این کتاب روایت دو زن به نام‌های سوفی و لیو است که یکی در فرانسه و دیگری در لندن زندگی می‌کنند. یکی در قرن حاضر و دیگری یک قرن پیش. نقطه عطف زندگی این دو زن یک تابلوی نقاشی است که همسر لیو به همسرش هدیه داده است. اگر دلتنگ خواندن یک رمان عاشقانه جذاب هستید، نسخه فیزیکی و الکترونیکی این کتاب را از دست ندهید و اگر از طرفداران کتاب‌های شنیداری هستید، دانلود کتاب صوتی این اثر را مد نظر داشته باشید.

3. همسر خاموش

کتاب همسر خاموش از دیگر رمان‌های پرخواننده است و نویسنده آن ای اس ای هریسون است. این کتاب ماجرای فروپاشی یک رابطه عاشقانه را روایت می‌کند. جودی و تاد دو عاشق و معشوق هستند که رابطه‌ای آرام و عاشقانه در کنار یکدیگر دارد. این دو 20 سال در کنار یکدیگر بوده‌اند، تا اینکه تاد با دختر جوانی به نام ناتاشا آشنا می‌شود و فکر و هدف او تغییر می‌کند. تاد تصمیم می‌گیرد که ازدواج کرده و بچه دار شود. زمانی که جودی این موضوع را می‌فهمد همه چیز به کل به هم می‌ریزد.

4. هنر عشق ورزیدن

بعید است طرفدار ایده‌های تازه باشید و نام اریک فروم و یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او یعنی هنر عشق ورزیدن را نشنیده باشید. این کتاب که به یکی از پرفروشترین کتاب‌های عصر حاضر هم تبدیل شده است شما را با زوایای تازه‌ای از عشق، این دوست داشتنی جهانی، آشنا می‌کند و نشان می‌دهد که عشق هنری است قابل آموزش و نه صرفا یک رفتار هیجانی. خواندن این کتاب را به ذهن‌های خلاق و کنجکاو توصیه می‌کنیم.

5. گتسبی بزرگ

کتاب گتسبی بزرگ نوشته اسکات فیتز جرالد، ماجرای یک مرد ثروتمند و عاشق، به نام گتسبی است که برای دیدن مجدد معشوق خود در ویلایش هر هفته مهمانی بزرگ و عجیب و غریبی بر پا می‌کند. او از همه جوانان شهر می‌خواهد که به این مهمانی بیایند تا اینکه با نیک آشنا می‌شود. نیک یکی از اقوام معشوقه او است و راوی این داستان خواهد شد. او تمام احوالات گتسبی، تلاشش برای پولدار شدن و بازرگداندن معشوق خود را به بهترین شکل توصیف می‌کند. در این رمان عاشقانه شما حال و هوای آمریکا را در دهه 60 نیز احساس خواهید کرد.

6. دختری که او می‌شناخت

دختری که او می‌شناخت، نوشته تریسی گارویسی گریوز در ارتباط با زندگی دختری است که به اوتیسم مبتلا است. این دختر عاشق تنهایی است و زمانی که در جمعی حاضر می‌شود، احساس اضطراب و سردرگمی می‌کند. به همین دلیل هم در این مواقع او حرف‌های اشتباهی می‌زند. با توجه به این اتفاقاتی که برای این دختر می‌افتد او ترجیح می‌دهد که در تنهایی و سکوت باقی بماند و با آدم‌های دیگر معاشرت نکند. او دوستی ندارد به جز جاناتان. از جاناتان هم ده سالی است که بی‌خبر است و بعد از مدتی سر و کله جاناتان هم پیدا می‌شود. این کتاب یکی از کتاب‌های جذابی است که پیشنهاد می‌کنیم خواندنش را مد نظر داشته باشید.

7. دوستش داشتم

کتاب دوستش داشتم نوشته آنا گاوالدا روایتگر زنی است که کلوئه نام دارد. او عاشقانه همسر خود را دوست دارد، اما کم متوجه این موضوع می‌شود که همسرش می‌خواهد او و دخترهای کوچکش را ترک کرده و با زن دیگری زندگی کند. کلوئه بعد از این بحران تصمیم می‌گیرد به همراه فرزندان خود به ویلای پدر و مادر همسرش در خارج از شهر برود. در آنجا پدر شوهر کلوئه شروع می‌کند به بیان خاطره‌ای از زندگی خود و عشقی که در گذشته تجربه کرده بود. اشتباهاتی را که در این ماجرا برای او اتفاق افتاده بود برای عروس خود بازگو می‌کند تا ناراحتی و رنج کلوئه را کمتر کند. کتاب دوستش داشتم از آنا گاوالدا یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های عصر حاضر است که بارها به تجدید چاپ رسیده است.

سایر کتاب‌های پرخواننده را در این لینک مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما