شناسهٔ خبر: 64598 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

وب سایت شابش، سریع ترین راه ممکن برای رسیدن به خانه‌ رویاهای شماست!

وب سایت شابش، سریع ترین راه ممکن برای رسیدن به خانه‌ رویاهای شماست!

خرید آپارتمان درشهرهای بزرگ دغدغه های بسیار زیادی دارد. که اصلی ترین آن مراجعه اولیه به املاک ها و جستجوی ملک است. طبق تحقیقات انجام شده هر فرد که به دنبال خرید آپارتمان در تهران و یا سایر شهرهای بزرگ است باید دست کم به ۲۰ تا ۲۵ آژانس املاک مراجعه کند. که در نهایت به حداقل ۱۰ بازدید منجر شود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کمبود وقت پیدا کردن خانه به روش سنتی امری بسیار دشوار و طاقت فرسا محسوب می شود. به همین دلیل وب سایت های درج آگهی املاک را می توان جایگزین بسیار مناسبی برای بازدیدهای حضوری دانست. در زمینه‌ی درج آگهی املاک، دو دسته وب سایت داریم. وب سایت های تخصصی درج‌ آگهی و وب سایت های عمومی.

همان طور که از نام این وب سایت ها مشخص است، به وب سایت هایی که به صورت عمومی و کلی فعالیت می کنند و علاوه بر آگهی های خرید آپارتمان در ولنجک و ... سایر آگهی ها مانند: خرید لوازم الکترونیکی و یا آگهی های خدماتی را منتشر می کنند، وب سایت های عمومی و به وب سایت هایی که به صورت تخصصی، فقط در یک زمینه‌ی مشخص شده فعالیت می کنند، وب سایت های تخصصی گفته می‌شود.

وب سایت های درج آگهی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؟

یک وب سایت درج آگهی املاک خوب، وب سایتی است که علاوه بر نشان دادن آگهی های ملک، خدمات دیگری هم به کاربرن ارائه دهد. در واقع کاربران را از لحظه ی اقدام به جستجوی ملک تا انتهای مسیر یاری کند. یکی از وب سایت هایی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد وب سایت و اپلیکیشن شابش است.

با استفاده از شابش می توانید علاوه بر مشاهده آگهی های خرید و یا اجاره خانه، با مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در سطح شهر آشنا شوید و به اطلاعات تماس و رزومه‌ی کاری آن ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این‌ها یکی از مهم ترین قابلیت های این وب سایت، صفحه قیمت خانه است. در صفحه قیمت خانه شما می‌توانید از جدیدترین قیمت‌های خرید و اجاره آپارتمان در تهران مطلع شوید. اطلاعات این صفحه همیشه در حال بروز رسانی است و شما با مراجعه به آن می توانید از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید.

آیا آگهی های موجود در وب سایت شابش، واقعی و قابل اعتماد است؟

به دلیل تخصصی بودن وب سایت شابش، این وب سایت از کیفیت بالایی برخوردار است و تمامی آگهی های آن قبل از منتشر شدن، توسط تیم کنترل کیفی بررسی و ارزیابی می‌شود. بیشتر آگهی های شابش، توسط مشاورین املاک مورد اعتماد در مناطق مختلف ثبت می‌شود.  در کنار هر آگهی لوگو املاک، نام و شماره تماس هر آژانس املاک هم ثبت می شود که با خیال راحت می توانید با شخص آگهی دهنده ارتباط برقرار کنید.

مزایای وب سایت شابش

  • مشاهده موقعیت مکانی ملک روی نقشه
  • بررسی روند تغییر قیمت ملک در محله مورد نظر
  • دسترسی به هزاران آگهی ملکی خرید و اجاره خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران
  • مشاهده تصاویر و فیلم های واقعی از ملک
  • دسترسی به اطلاعات مشاورین املاک مورد اعتماد
  • امکان برقراری تماس و ارسال پیام در واتساپ

برای آشنایی بیشتر با این وب سایت، و نحوه اطلاع از فعالیت آن ها می توانید با شماره ۴۶۰۱۹۰۶۶-۰۲۱ (بخش پشتیبانی) تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها:

نظر شما