شناسهٔ خبر: 64602 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

جایگاه شرکت پخش رنگ تهران در صنعت رنگ کشور

جایگاه شرکت پخش رنگ تهران در صنعت رنگ کشور

استفاده از رنگ در صنایع مختلف سابقه‌ای بسیار طولانی دارد؛ از گذشته تا امروز انسان‌ها همواره تلاش کرده‌اند که با استفاده از پوشش‌های رنگی که از گیاهان، زغال، مواد معدنی و... به دست می‌آوردند، سطوح مختلف سنگی، چوبی و فلزی را بپوشانند. این پوشش باعث می‌شود که قطعات مختلف در برابر خوردگی و دیگر آسیب‌های محیطی مقاوم‌تر شده و ظاهر زیباتری هم داشته باشند. با پیشرفت علم و ایجاد کارخانه‌های رنگ انواع متفاوتی از این پوشش زیبا ایجاد شد که جذابیت محیط اطراف ما را دوچندان کرد. در این مطلب در خصوص تاریخچه ورود صنعت رنگ به ایران و شکل‌گیری شرکت پخش رنگ تهران صحبت خواهیم کرد.

ورود کارخانه‌های رنگ به ایران از چه زمانی اتفاق افتاد؟

تا قبل از سال 1300 در هیچ جایی از ایران رنگ به شکل صنعتی که امروز می‌شناسیم تولید نمی‌شد؛ استادکاران در صنایع مختلف با استفاده از مواد گیاهی و معدنی از طریق روش‌های سنتی رنگ‌های متنوع را تولید کرده و در ساختمان‌ها، لباس‌ها، فرش‌ها و دیگر وسایل به کار می‌گرفتند. در سال 1318 در اثر افزایش روابط کشورهای اروپایی با ایران و سفر صنعتگران به این کشورها، اولین کارخانه رنگ در ایران با نام شرکت رنگ‌سازی ایران با هدف تولید رنگ‌های روغنی شروع به کار کرد.

این کارخانه تا سال‌ها رنگ‌های روغنی را با استفاده از رنگ‌های پودری و گیاهی تولید می‌کرد و به دلیل محدودیت تولید نتوانست پاسخگوی نیاز صنایع مختلف کشور باشد. در سال‌های بعد با شکل‌گیری شرکت‌های مختلف و توسعه کارخانه‌های رنگ در سراسر کشور، اوضاع برای رنگ‌های صنعتی بهتر شده و گونه دیگری از رنگ‌ها مانند رنگ‌های پلاستیکی یا رزین‌ها به خطوط تولید افزوده شدند.

در سال 1338 شرکت پخش رنگ تهران توسط سید محمد کمال تاسیس شد تا گامی بزرگ در جهت پیشرفت صنعت رنگ‌سازی در کشور باشد. این شرکت در شرایطی شروع به کار کرد که محدودیت مواد اولیه بسیار زیاد بود و تولید داخلی نیز با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد؛ اما تلاش آقای کمال و کارکنان این شرکت باعث شد که صنعت رنگ ایران پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای پیدا کرده و نیاز داخلی تا حد زیادی پوشش داده شود.

جایگاه شرکت رنگ تهران در پیشرفت صنایع رنگ سازی کجاست؟

تا قبل از تاسیس این شرکت تولید داخلی تنها محدود به برطرف کردن نیاز برخی شرکت‌های خاص می‌شد و رنگ‌های روغنی اصلی‌ترین محصولات کارخانه‌های رنگ‌سازی بود. بعد از افتتاح این شرکت، به دلیل ارتباطی که بین موسسان و شرکای خارجی وجود داشت، جان تازه‌ای وارد رگ‌های صنعت رنگ در ایران شده و محصولاتی جدیدتر و متنوع‌تر به بازار عرضه شدند.

این شرکت از سال 1338 با هدف افزایش تولید داخلی و تنوع‌بخشی به محصولات موجود در داخل کشور شروع به کار کرد و بعد از انقلاب یعنی در سال 1359 با مدیریت مرحوم سید اصغر کمال وارد مسیری کاملا تازه شد که کیفیت رنگ‌های تولیدی در صنایع رنگ کشور را به حد قابل‌توجهی بهبود داد.

شرکت پخش رنگ تهران بیشتر از نیم‌قرن است که در حوزه تولید و پخش انواع رنگ‌های اتومبیلی فعالیت می‌کند و در حال حاضر محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند.

چرا پخش رنگ تهران ؟

در میان محصولات مختلف شرکت پخش رنگ تهران می‌توان انواع حلال‌ها، مواد اولیه، رزین‌های تزئیناتی، رنگ‌های اتومبیلی، ساختمانی و صنعتی و تجهیزات مختلف رنگ را پیدا کرد. به همین دلیل می‌توان گفت مزیت اصلی خرید از این شرکت این است که شما برای تهیه مواد اولیه و ابزارآلات موردنیاز خود نیازی به مراجعه به محل دیگری ندارید و می‌توانید به‌راحتی همه کالاها را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

خرید از این فروشگاه مزیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • امکان ارسال سریع

موجودی کالا در انبارهای بزرگ این شرکت به‌صورت مرتب چک و به‌روز می‌شود. به همین دلیل کمتر کالایی را می‌توان پیدا کرد که در این فروشگاه موجود نباشد. با توجه به این موضوع رنگ تهران به‌راحتی می‌تواند محصولات درخواستی مشتریان را تامین کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به سایر رقبا به دست آن‌ها برساند.

  • ضمانت کیفیت محصولات

این شرکت با انواع برندهای تولیدکننده رنگ در داخل و خارج از کشور همکاری کرده و همواره تلاش می‌کند که باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت‌های مطرح داخلی مانند رنگ سحر، رنگ اطلس، روناس، گیتی آسا، رنگین زره و ده‌ها برند برتر دیگر محصولات خود را در فروشگاه این شرکت عرضه می‌کنند. علاوه بر این در محصولات موجود در این فروشگاه نام برندهای معتبر خارجی مانند بتا کالر ایتالیایی، پیک ترکی و... نیز به چشم می‌خورد.

  • طیف گسترده محصولات و برندهای رنگ

این شرکت در زمینه‌های مختلف تولید رنگ فعالیت کرده و تقریبا برای هر کاربردی محصولی در میان تولیدات خود دارد. به همین دلیل هم هست که طیف گسترده‌ای از صنایع و افراد می‌توانند برای خرید رنگ از این فروشگاه اقدام کنند.

علاوه بر این همکاری با برندهای متعدد باعث می‌شود که کمبود محصولات از طریق سایر شرکت‌ها تامین شود تا شما بتوانید در کمترین زمان نیاز خود را برطرف کنید. تولید تجهیزات رنگی مختلف مانند قلم‌مو، لیسه، غلتک و... نیز باعث می‌شود که شما برای تامین تجهیزات موردنیاز خود نیز از فروشگاه خارج شده و در یک سبد خرید همه محصولات موردنیاز خود را تامین کنید.

  • ارائه مشاوره تخصصی در صورت نیاز مشتریان

اگر برای خرید رنگ و محصولات مرتبط به مشکل برخورده‌اید و نمی‌دانید که کدام محصول برای شما مناسب است یا هر سوال دیگری در زمینه رنگ و تجهیزات آن دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی شرکت پخش رنگ تهران استفاده کنید.

کارشناسان این شرکت به پشتوانه بیشتر از 60 سال سابقه فعالیت در صنعت رنگ بهترین پاسخ را به شما داده و باکیفیت‌ترین و کارآمدترین محصولات را به شما معرفی می‌کنند.

چگونه می‌توان از خدمات شرکت پخش رنگ استفاده کرد؟

شرکت پخش رنگ تهران راه‌های متعددی را برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته تا آن‌ها بتوانند همه نیازهای خود را در اسرع وقت برطرف کنند. برای ارتباط با کارشناسان این شرکت، خرید محصولات و مطالعه ده‌ها مقاله تخصصی در حوزه رنگ و رزین می‌توانید به سایت رنگ تهران مراجعه کنید.

در همین سایت امکان ارتباط با فروشگاه و خرید محصول نیز برای شما فراهم شده است. علاوه بر این برای ثبت سفارش می‌توانید با شماره تلفن‌های 44503317، 44567288 و 44516884 تماس بگیرید. توصیه می‌کنیم که یک‌بار خرید از این شرکت را تجربه کنید تا درنهایت به یکی از مشتریان ثابت آن تبدیل شوید.

برچسب‌ها:

نظر شما