شناسهٔ خبر: 65006 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

خرید کفش و دمپایی بی نظیر مستقیم از کارخانه قم

قم یکی از مهمترین شهرهای تولید انواع پاپوش در کشور است

شهر قم، قطب اول تولید صندل و دمپایی کشور

همانطور که در مقالات قبل هم به آن اشاره شد شهر قم با تکیه بر تولیدی های قدرتمند توانسته به یکی از ارکان مهم تولید و توزیع انواع پاپوش بدل گردد. این موضوع سبب شده تا بسیاری از تجار و مغازه داران این صنف اقدام به خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم  کنند. با توجه به تنوع و گستردگی تولید محصول با کیفیت و ارزان، تولیدی های ویژه این شهر مانند تولیدی کفش تزار نه تنها کار تامین جنس بازار داخلی را بر عهده گرفته‌اند بلکه در زمینه صادرات صندل، دمپایی و سایر انواع پاپوش به کشورهای دیگر هم حرفهای زیادی برای گفتن دارند. تزارمارکت با ارائه لینک های فروش مانند سایت، کانال تلگرام فعال و صفحه اینستاگرام کلیه محصولات را با جزییات دقیق معرفی کرده و در وقت و هزینه خریدار صرفه جویی می نماید. این روش کاملا مشابه خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم به شکل حضوری بوده و تمام محصولات بی واسطه و مستقیم توسط تولیدی کفش تزار عرضه می‌گردند.

دلیل تقاضای بالا برای خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم

امروزه دمپایی به دلیل کاربرد فراوان و مدل های متنوع به یکی از پر فروش ترین محصولات شهر قم بدل شده و آمار ویژه ای را برای این شهر به ارمغان آورده است. به عنوان مثال:

  • رتبه اول در تولید تمام انواع دمپایی کشور مربوط به شهر قم است
  • بیش از ۴۰ درصد از تولیدات دمپایی کشورمان محصول این شهر است
  • تقریبا بیش از نیمی از صادرات دمپایی کشور به تولیدی های این شهر بر می گردد

صندل مردانه با رویه چرم اعلا و طراحی کلاسیک

به گزارش یک منبع خبری معتبر، در سال مبلغی در حدود ۲۶۵/۰۰۰/۰۰۰ دلار انواع پاپوش (چیزی در حدود ۷۱ میلیون جفت) به کشور وارد می شود. حدود ۹۷ درصد از کفش های وارداتی عمدتا از  ۵ کشور زیر تامین می گردند:

  • چین
  • امارات
  • ترکیه
  • هند
  • تایلند

در این بین تزار مارکت با بهره گیری از صنعتگران چیره دست قم و با آنالیزهای مناسب بازار، سبب گسترش این تجارت شده به طوری که در حال حاضر تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده مطرح پاپوش کشور می‌باشد. تزار مارکت همچنین توانسته علاوه بر پایین آوردن تقاضای واردات در خرید عمده دمپایی تزار  ، نیاز سایر کشورها را هم با دمپایی های تولید شده خود اشباع نماید.

قیمت عمده فروشی دمپایی در قم

قیمت محصولات تولیدی قم متنوع و متفاوت است و شما می توانید با مراجعه به کانال های فروش تزار مارکت و یا از طریق واتس اپ مشاورین فروش، از قیمت روز هر محصول مطلع شوید. به طور کلی فاکتورهای موثر  بر قیمت محصولات عمدتا جنس زیره و نوع ماده به کار رفته در رویه پاپوش است. به عنوان مثال قیمت صندل با زیره پیو و چرم گاوی صادراتی به نسبت بالاتر از صندلی با زیره پی وی سی و رویه فوم‌ است. این دو صندل در کلاس درجه یک و درجه دو دسته بندی می شوند. دمپایی ها هم رنج قیمتی متفاوتی دارند که با توجه به کیفیت مواد اولیه ایرانی و خارجی تغییر می‌کند.

آدرس صحفه راهنما خرید عمده دمپایی عمده: https://tezarmarket.com/wholesale-papa-slippers/

با توجه به جایگاه و مرتبه شهر قم در تولید پاپوش و بخصوص تامین عمده دمپایی کشور، خریداران خرد و کلان در دو فضا اقدام به تامین اجناس مورد نیازشان می کنند:

با خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم طیف وسیعی از مدل‌های صندل و دمپایی به شما عرضه خواهد شد

  • فضای حقیقی
  • فضای مجازی

در فضای حقیقی و خرید سنتی شخص ناچار به حضور پیدا کردن در محل های ارائه محصول مانند مراجعه به بازار بزرگ قم بود و باید وقت و هزینه ای را به این کار اختصاص می داد. با وجود این باز هم امکان داشت در زمان حضور او به دلایل مختلف امکان مشاهده تمامی اجناس مورد نیاز فراهم نشود. امروزه با توجه به بعد مسافت، همه گیری کرونا و زندگی ماشینی خرید از طریق فضای مجازی بسیار محبوب شده است. به دلیل سهولت و کاربردی بودن این روش نسبت به روش قدیمی حجم عظیمی از فروش محصولات گوناگون در سراسر جهان توسط لینک های مجازی صورت می پذیرد. برای کسانی که خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم را در دستور کار خود قرار داده‌اند این خبر خوب را داریم که در منزل خودشان و با مراجعه به آدرس های تولیدی کفش تزار در اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ یا سرچ در گوگل به راحتی خواهند توانست به این مهم دست یابند. در ضمن فراموش نکنید که محصولات عمده فروشی تزار مارکت گارانتی تعویض هم دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما