شناسهٔ خبر: 65041 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آشنایی با انواع واحدهای اقامتی هتل لاله تهران

آشنایی با انواع واحدهای اقامتی هتل لاله تهران

آلت: نمایی دور از ساختمان هتل لاله تهران

شهر تهران مقصد محبوبی برای انواع سفرهای تجاری، توریستی، درمانی، تحصیلی و غیره است؛ از همین بابت مسئولان تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین اقامتگاه‌ها را در سطح شهر بنا کنند. یکی از بهترین اقامتگاه‌ها، هتل لاله تهران است. هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی، نبش حجاب قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد توانسته قشر عظیمی از توریست‌ها و گردشگران را به سمت خود جذب نماید. این هتل در گذشته با نام هتل اینترکنتیننتال شناخته می‌شد و سال ساخت آن به قبل از انقلاب یعنی سال ۱۳۴۹ برمی‌گردد. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی هتل لاله تهران و ساختمان آن بارها مورد مرمت قرار گرفته است.

این هتل پشت آن سال‌ها تجربه خوابیده و جزو یکی از بااصالت‌ترین هتل ‌های تهران محسوب می‌شود. با رزرو هتل لاله به‌راحتی می‌توانید خودتان را به فرودگاه برسانید؛ چراکه این هتل در ۱۱ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. همچنین باید بدانید که هتل لاله در نزدیکی موزه فرش ایران، پارک دانشجو، عمارت دارالفنون، موزه آبگینه و سفالینه، موزه عبرت و بازار بزرگ تهران نیز قرار دارد. در ادامه می‌خواهیم نگاه کوچکی به این هتل بزرگ داشته باشیم و واحدهای اقامتی هتل لاله تهران را به شما معرفی کنیم؛ شاید اینگونه راحت‌تر بتوانید واحد اقامتی موردنظر خود را انتخاب کنید و یک اقامت به‌یادماندنی داشته باشید.

درباره هتل لاله تهران

آلت: ورودی هتل بین المللی لاله تهران

هتل لاله یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های تهران بوده که امروزه در دسته محبوب‌ترین هتل ‌های پایتخت نیز قرار دارد. باید بدانید که این ۵ ستاره بوده و به اماکن دیدنی تهران دسترسی خوبی دارد. هتل لاله با ۱۳ طبقه، دارای معماری فوق‌العاده‌ای شبیه به گل لاله است. با رزرو هتل لاله تهران علاوه بر امکانات رفاهی بی‌شمار، با واحدهای اقامتی دلبازی روبه‌رو خواهید بود که تعداد آن‌ها ۳۸۰ عدد است. قبل از اینکه بخواهیم برویم سراغ واحدهای اقامتی هتل لاله، بهتر است کمی با امکانات رفاهی و تفریحی این هتل بی‌نظیر آشنا شوید؛ برای مثال هتل لاله دارای استخر روباز رایگان به همراه سالن اسپا و سونا برای رفع خستگی میهمانان عزیز است.

همچنین این هتل دارای نمازخانه، آتلیه، کافی شاپ، کافی نت، سالن آرایش و زیبایی، خودپرداز، فضای سبز و پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو است. علاوه بر این‌ها هتل لاله تهران دارای باشگاه بدنسازی مجهز برای ورزشکاران بوده و سالن‌های مجللی برای برگزاری انواع مراسم‌ها مانند کنفرانس، سمینار، همایش و ضیافت‌های خانوادگی دارد. از جمله رستوران‌ های هتل لاله تهران نیز می‌توان به رستوران چینی، فرانسوی و ایرانی اشاره کرد. در رستوران نمکدون هتل که فضایی سنتی دارد می‌توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده بگذرانید و انواع غذاهای لذیذ ایرانی را سفارش دهید. رستوران فرانسوی نیز انواع و اقسام غذاهای لذیذ فرانسوی را در فضایی کلاسیک برای گردشگران و میهمانان عزیز مهیا نموده است. در آخر هم رستوران تیاره با کمک گرفتن از سرآشپزان مجرب، منویی پروپیمان از غذاهای محلی چینی را برایتان آماده می‌کند.

آشنایی با انواع اتاق‌ های هتل لاله تهران

آلت: هتل لاله تهران؛ انواع اتاق

همان‌طور که اشاره کردیم تعداد واحدهای اقامتی هتل لاله تهران ۳۸۰ عدد است؛ پس برای انتخاب دستتان باز بوده و می‌توانید بنا به سلیقه خود هر یک از این فضاهای اقامتی را برای گذراندن یک شب خاطره‌انگیز انتخاب نمایید. اگر با یک نگاه کلی بخواهیم به سراغ اتاق‌ های هتل لاله تهران برویم باید به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، سوئیت جونیور برای دو نفر و سوئیت امپریال اشاره کنیم. از همین رو باید گفت اتاق‌ های هتل لاله مناسب سفرهای کاری، ماه عسل و سفرهای دسته جمعی و خانوادگی هستند.

اتاق یک تخته هتل لاله به متراژ ۱۷ مترمربع بوده و سایز تختخواب‌های آن ۹۰ سانتی متر است. معمولاً این اتاق‌ها قابلیت نفر اضافه ندارند و دارای یک تخت یک نفره هستند. اتاق‌های یک تخته در طبقات دوم تا دوازدهم واقع شده‌اند و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، سیستم گرمایشی مرکزی، آب معدنی، حوله حمام، یخچال، تلفن، تلویزیون، سرویس فرنگی، آباژور، سشوار، کارت هوشمند اتاق و غیره هستن

آلت: امکانات داخل اتاق دبل هتل لاله

معمولا اتاق‌های دو تخته دبل مناسب زن و شوهرهای جوان است. این اتاق‌ها دارای یک تخت بزرگ دونفره هستند. سایز اتاق دو تخته دبل ۲۴ مترمربع بوده و در طبقات دوم تا دوازدهم واقع شده است. امکاناتی که در این اتاق قرار گرفته شامل آباژور، سرویس فرنگی، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، یخچال، حوله حمام، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، سشوار، کارت هوشمند اتاق و مبلمان است.

اتاق دو تخته توئین هتل لاله به متراژ ۲۴ مترمربع بوده و دارای دو تخت یک نفره است. سرویس نفر اضافه نیز برای این اتاق‌ها وجود داشته و امکانات آن‌ها مانند سایر اتاق‌ها است.

سوئیت‌ های هتل لاله تهران

یکی از دوست داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین واحدهای اقامتی هتل لاله تهران سوئیت جونیور است. این سوئیت‌ها متراژ بالایی نسبت به اتاق‌ها داشته و معمولاً ۵۳ متری هستند. سوئیت جونیور فضایی کاملاً مدرن داشته و با میز و صندلی‌های جذاب دیزاین شده است. این سوئیت دارای یک سالن نشیمن، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در داخل اتاق خواب است. باید بدانید سوئیت‌های جونیور در طبقات دوم تا دوازدهم واقع شده‌اند. امکانات سوئیت جونیور هتل لاله شامل آباژور، آشپزخانه، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، آب معدنی، مبلمان، کارت هوشمند، یخچال، تلفن و سرویس فرنگی است.

مورد بعدی یکی از جذاب‌ترین سوئیت‌ های هتل لاله تهران یعنی سوئیت امپریال است. این سوئیت به متراژ ۱۵۰ مترمربع بوده و در کل برای پنج نفر مناسب است؛ اما قابلیت نفر اضافه هم دارد. دیزاین این سوئیت بسیار زیبا و مدرن بوده و با میز ناهارخوری مجلل، آینه‌کاری‌های زیبا، آباژورهای شکیل، تخت‌های راحتی و پرده‌های مجلل دکوراسیون شده است. سوئیت امپریال دارای صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق، آباژور، میزکار، تلفن، یخچال، مبلمان شیک، آشپزخانه با امکانات پخت و پز، تلویزیون، وان، سشوار، آب معدنی رایگان و غیره است.

جمع‌بندی

در این مقاله مطالبی را به منظور آشنایی با هتل لاله تهران؛ مشخصات این هتل ۵ ستاره ارائه دادیم. برای اطلاع از قیمت هتل لاله تهران می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید؛ همچنین از طریق این وب سایت می‌توانید رزرو آنلاین هتل لاله را انجام داده و یکی از اتاق‌های هتل را برای اقامت انتخاب نمایید. ناگفته نماند با کمک وبسایت یاد شده می‌توانید تصاویر مربوط به انواع واحدهای اقامتی هتل لاله تهران را ببینید و نظرات کاربران را در مورد این فضاهای اقامتی مطالعه نمایید.

برگرفته شده از: https://www.iranhotelonline.com

نظر شما