شناسهٔ خبر: 65103 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حکم خیانت زن به شوهر در قوانین کیفری چیست؟

حکم خیانت زن به شوهر در قوانین کیفری چیست؟

امروزه موارد بسیاری راجع به خیانت دیده یا می‌شنوید؛ باید دانست که این کار به‌هیچ‌وجه کار درست و اخلاقی نمی‌باشد، چرا که در این صورت اعتماد زن از شوهر و شوهر از زن سلب خواهد شد و کار آن‌ها به طلاق خواهد رسید. در واقع می‌توان گفت اصلی‌ترین عامل فروپاشی خانواده‌ها، خیانت یکی از افراد است. متاسفانه در جامعه امروزی تعداد افرادی که خیانت می‌کنند کم نیست. در حالتی که خیانت از سوی زن اتفاق افتاده باشد، جرم است و عواقب سختی خواهد داشت.

وکیل کیفری از جمله وکلای کاربلد و حرفه‌ای است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در صورت نیاز می‌توانید از وکیل کیفری در تهران نیز استفاده کنید.

در ادامه به مطالب بیشتری درمورد خیانت زن به شوهر می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

خیانت زن شوهردار چیست؟

خیانت بیماری است که متاسفانه امروزه درصد بیشتری از جامعه را دربرگرفته است. خیانت چه از سوی زن باشد چه از سوی مرد، در هر دو صورت جرم به‌ حساب می‌آید. قانون عواقب سختی برای خیانت‌کاران در نظر گرفته است و باید بدانید که هیچ راهی برای بخشش آن‌ها وجود ندارد. این عمل زشت از طرف هر کدام باشد، سبب از بین ‌رفتن زندگی آن‌ها خواهد شد. خیانت دارای عوارض زیادی است که هم خود فرد و هم اطرافیان فرد را گریبان‌گیر می‌کند.

در صورت داشتن هرگونه سؤالی در مورد مسائل کیفری، می‌توانید از وکیل کیفری مشورت بگیرید. وکیل کیفری قادر است تا شما را در تمامی جهات پرونده راهنمایی کند.

خیانت ممکن است به دلایل گوناگونی در زندگی رخ دهد ولی باید دانست که انجام این کار غلط است و هیچ سودی نخواهد داشت. در واقع با این کار زن، از سمت خانواده شوهر و خانواده خود، طرد خواهد شد. پس از خیانت هیچ‌کس دیگر او را قبول نخواهد کرد؛ چرا که سبب بی‌آبرویی خانواده‌ها شده است.

وکیل کیفری در تهران قادر است تا اطلاعات خوبی را در زمینه جرائم و مشکلات کیفری در اختیارتان قرار دهد. به این منظور می‌توانید در مورد مسائل خود از آن‌ها کمک بگیرید.

موارد خیانت زن

زنان به دلایل گوناگونی به همسر خود خیانت می‌کنند ولی باید دانست که این کار راه ‌حل خوبی برای مشکلات نیست. شما می‌توانید برای پی‌بردن بیشتر به این مسائل، از راهنمایی‌های یک وکیل کیفری استفاده کنید. در ادامه به برخی از موارد خیانت زن می‌پردازیم:

1.         تنهایی

زنان متأهل بنا به دلایل مختلفی، در بسیاری از ساعات تنها هستند. این موضوع می‌تواند سبب کشیده شدن آن‌ها به سمت خیانت شود.

2.         نیاز جنسی

همان‌طور که آقایان دارای این نیاز هستند، در بانوان نیز این نیاز وجود دارد. برآورده نشدن آن می‌تواند عامل ایجاد کننده خیانت زنان باشد.

3.         نادیده گرفته شدن توسط همسر

زنان نیاز بیشتری به توجه دارند و نادیده گرفتن آن‌ها می‌تواند سبب بروز مشکلات زیادی شود. در این حالت زنان حس می‌کنند همسرشان از او خسته شده و در نهایت جذب آقایان دیگری می‌شود.

4.         عدم صداقت

عدم صداقت یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب خیانت زوجین شده است. صداقت نداشتن یکی از راه‌هایی است که سبب لو رفتن خیانت خواهد شد.

در صورت آگاهی نداشتن از مسائل کیفری، می‌توانید از یک وکیل کیفری کمک بگیرید.

راه های اثبات رابطه نامشروع

راه‌های گوناگونی برای اثبات رابطه نامشروع وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک گرفته و خیانت همسر خود را اثبات کنید. همچنین می‌توانید از یک وکیل کیفری در این باره کمک یا مشورت بگیرید. در ادامه به بررسی این راه‌ها می‌پردازیم.

اقرار فرد

اقرار از جمله راه‌هایی است که سبب اثبات رابطه نامشروع خواهد شد. اقرار یعنی فرد مجرم به جرم خود در دادگاه اعتراف کند.

شهادت شهود

شهادت شهود یکی دیگر از راه‌هایی است که در این حالت کسانی که هیچ رابطه‌ای با افراد نداشته باشند، می‌توانند بر آنچه که دیده‌اند در دادگاه شهادت دهند.

علم و دانش قاضی

یکی دیگر از راه‌ها برای اثبات، دانش قاضی است. این دانش مبنی بر تمامی مدارک و مستنداتی است که در محضر دادگاه وجود دارد. در این حالت قاضی با کمک مدارکات می‌گوید که فرد مجرم است یا خیر.

پرینت مکالمات

پرینت مکالمات نیز در صورتی میسر خواهد بود که افراد تماس جسمی نداشته باشند و فقط دورادور از طریق تلفن همراه با یکدیگر در ارتباط باشند. از هر کجای دنیا می‌توانید از وکیل کیفری دررابطه‌ با مسائل خود کمک بگیرید.

امیدواریم از مطالب بیان شده لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

نظر شما