شناسهٔ خبر: 65245 - سرویس خبر
نسخه قابل چاپ

قدردانی از محمود جعفری‌دهقی، عضو شورای عالی علمی مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی

رئیس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی طی مراسمی از سه‌دهه فعالیت علمی و پژوهشی محمود جعفری‌دهقی در تحقیقات و مطالعات ایران‌شناسی و زبان‌ها و گویش‌های ایرانی قدردانی کرد.

فرهنگ امروز: رئیس مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی طی مراسمی از سه‌دهه فعالیت علمی و پژوهشی محمود جعفری‌دهقی در تحقیقات و مطالعات ایران‌شناسی و زبان‌ها و گویش‌های ایرانی قدردانی کرد.

در این جلسه که احمد مسجدجامعی، قائم‌مقام؛ عنایت‌الله مجیدی، رئیس کتابخانه؛ علی همدانی، مدیر بخش جغرافیا؛ مریم صادقی، مدیر بخش گزینش عناوین و ایران‌ناز کاشیان، مدیر بخش پرونده‌های علمی مرکز حضور داشتند، فعالیت‌های این عضو شورای عالی علمی مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی که از اردیبهشت ١٣٩١ تا اسفند ١٣٩۵، مدیریت بخش ایران‌شناسی را عهده‌دار بود، مورد قدردانی قرار گرفت.

در تقدیرنامه‌ای که کاظم موسوی بجنوردی نوشته، آمده است: «از آنجا که جنابعالی، سالیان متمادی با تألیف و ترجمه و تدریس، در پیشرفت پژوهش‌ها و آگاهی‌ها درباره فرهنگ و تمدن ایران، نقش چشمگیر داشته‌اید، قدردانی و سپاسگزاری از کوشش‌های شما وظیفه‌ای است که اینک به خرسندی ادا می‌کنیم و تندرستی و شادکامی شما را آرزو داریم.»

نظر شما