شناسهٔ خبر: 65834 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی بازی Archeland یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) اندروید

 یکی از پر طرف‌دارترین سبک‌های بازی که گیمر هارا می‌تواند بسیار درگیر خود کند، بازی‌های نقش‌آفرینی یا همان (RPG) هستند که تجربه بی‌نظیری برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
این بازی‌ها می‌توانند شما را به سفری پر از رازهای مبهم به سرزمین‌های خیالی ببرند و با گیم‌پلی جذابشان شما را درگیر خود کنند. در ادامه به معرفی بازی Archeland یکی از بازی‌های کمتر شناخته شده در ایران می‌پردازیم که توسط Blackjack Studio ساخته شده است.
هم چنین Archeland دارای یک Tier List است که در ادامه مزایای استفاده از آن همراه با لینک موردنظر را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

https://reportaj.ir/shop/storage/images/2020/168872905414.jpeg

معرفی بازی جذاب Archeland

 Archeland یک بازی نقش‌آفرینی (RPG)، استراتژیک با گیم‌پلی Turn-Based که بازیکنان را به تجربه زندگی ملکه سرزمین Kaitoura می‌آورد. دنیایی خارق‌العاده پر از رمز و راز که باید حل شود و برای کمک به آن احضار شده‌اید. شما به دوران آلیشیا اول از مدت‌ها قبل منتقل خواهید شد. کایتورا یک سرزمین بسیار وحشیانه است و آنها فقط به قدرت اعتقاد دارند.

 سه قبیله لودویک، میدلند و ایرفا دائماً برای تاج‌وتخت می‌جنگند. به دنبال انتقام، ویرانی هزاران سال به طول می‌انجامد. در پشت جنگ، شیاطینی با جاه‌طلبی برای تقسیم قبیله‌ها قرار دارند تا بتوانند به‌راحتی کایتورا را شکست دهند. اگر می‌خواهید در مورد این داستان پیچیده و پرهرج‌ومرج بیشتر بدانید، هم اکنون با ما در بازی Archeland همراه باشید.

https://reportaj.ir/shop/storage/images/2020/168872905711.jpeg

داستان بازی Archeland چیست؟

 از نظر داستانی، Archeland تجربه‌ای سرشار از جزئیات و شخصیت‌های مختلف را ارائه می‌دهد که می‌توانید با آنها تعامل و همچنین مبارزه کنید. این بازی دارای چندین پایان است، پس با خیال راحت پس از اتمام آن دوباره بازی کنید و گزینه‌های دیگر را بررسی کنید. در واقع، برای رسیدن به یک پایان دیگر، باید با شخصیت‌هایی که شما را همراهی می‌کنند تعامل داشته باشید. ایجاد دوستی با آنها می‌تواند همه چیز را تغییر دهد، بنابراین از لحظات کوچک در کمپ برای صحبت با آنها و کشف داستان‌های آنها استفاده کنید. دنیای آرچلند پر از رازها و گنجینه‌هایی برای کشف است. با تیم خود آن را کاوش کنید و با نیروهای شیطانی که شما را تهدید می‌کنند مبارزه کنید. 

https://reportaj.ir/shop/storage/images/2020/168872905739.jpeg

راه پیروزی در بازی Archeland چیست؟

 در Archeland ، تأکید در مبارزه بر استراتژی است. برای پیروزی در تمام نبردهای خود، نه‌تنها باید از آمادگی تیم خود مطمئن شوید، بلکه باید به زمینی که در آن هستید نیز نگاه کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید. به همین دلیل، سیستم نبرد در Archeland بسیار سرگرم‌کننده است، زیرا علاوه بر عناصر RPG، باید محیط اطراف خود را نیز در نظر بگیرید. موقعیت‌یابی خوب، در واقع می‌تواند به شما کمک کند تا حملات قدرتمندتری داشته باشید یا برعکس، باعث ازدست‌دادن شما شود. هم چنین می‌توانید از Archeland Tier List که به‌تازگی از سایت https://godcheat.com/ منتشر شده است مراجعه کنید که شامل یک فهرست مفید برای بازیکنان جدید است که نقاط قوت شخصیت‌ها را در بازی فهرست می‌کند. در Archeland، تجهیزات قوی بسیار مهم است، اما ارتقا شخصیت‌های مختلف بازی به همان اندازه برای موفقیت در بازی نیز مهم است.

نظر شما