شناسهٔ خبر: 65839 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بهترین باربری کرمان کدام است ؟

کرمان یکی از شهر های زیبا و پر جمعیت کشور است که علاوه بر این صنعت بسیار قوی با تولیدات فراوان نیز دارد. در چنین استانی با این پتانسیل بالا نیاز به خدمات باربری نیز از مهمترین موارد است . باربری کرمان همه روزه توسط افراد و مجموعه های زیادی انجام میشود که بسیاری از آنها مجوز های لازم برای حمل و نقل محموله ها را نیز دارا نمی باشند و صرفا به عنوان واسطه اقدام به بارگیری و حمل محموله ها می نمایند.

همین موضوع سبب به وجود آمد مشکلات بسیار زیاد برای صاحبین محموله و کالا شده است و هزینه های ناخواسته فراوانی را به ایشان تحمیل نموده است . با توجه به این موضوع و حساسیت های خدمات باربری کرمان تصمیم به معرفی یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های باربری که به صورت همه روزه از همه نقاط استان کرمان امکان ارسال محموله های مختلف را فراهم می نماید گرفته ایم .

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری و با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری برای انتقال محموله های مختلف از کرمان و به کرمان در خدمات شما عزیزان است . شرکت حمل و نقل آنی بار با بهترین کیفیت به صورت همه روزه محموله های مختلف ( تجاری ، صنعتی ، شخصی ) را با کاملترین بیمه نامه بارگیری و منتقل می نماید.

در ادامه این مقاله به بررسی خدمات تخصصی مجموعه آنی بار می پردازیم تا با بهترین خدمات باربری کرمان آشنا شوید.

بهترین باربری کرمان کدام است ؟

خدمات باربری کرمان آنی بار چیست ؟

شرکت حمل و نقل و باربری کرمان آنی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف بدون محدودیت آماده ارائه خدمات تخصصی می باشد و امکان بارگیری به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل و باربری کشور به راحتی از همه نقاط کشور فراهم خواهد شد .

برخی از خدمات باربری کرمان که توسط آنی بار ارائه میشود به صورت زیر می باشد :

  • حمل و نقل انواع لوازم خانه و اثاثیه منزل
  • انتقال دستگاه های بزرگ خط تولید
  • حمل و نقل محموله های تجاری
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی به همه نقاط کشور
  • انتقال ماشین آلات صنعتی
  • حمل و نقل ماشین آلات راهسازی

بهترین و حرفه ای ترین خدمات برای باربری کرمان تنها توسط یک شرکت معتبر با سابقه طولانی و مشخص به شما عزیزان ارائه می شود . اگر قصد دارید محموله های خود را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت به کرمان ارسال نمایید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری کرمان با انواع خودروی باری

برای ارائه خدمات حمل و نقل بار و کالا و باربری کرمان  ، خودروهای باری متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از انها برای انتقال نوع خاصی از کالا مناسب هستند . آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری در کرمان امکان انتقال محموله در ابعاد و تناژ متفاوت را برای شما فراهم نموده است و همین موضوع سبب شده است که طیف گسترده ای از انواع کالا قابل ارسال باشند.

خودروهای باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911)
  • انواع تریلی ( بغلدار / کفی / چادری )
  • انواع خاور ( مسقف / روبار )
  • نیسان بار

مجموعه آنی بار بر اساس شرایط محموله های شما مناسب ترین خودروی باری را در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن انتقال محموله های خود را انجام دهید. قبل از ثبت سفارش نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین خدمات را با کمترین هزینه ثبت سفارش کنید.

برای ارسال بار به کرمان نیز می توانید از طریق شماره پنج رقمی 57669-021 با کارشناسان و متخصصین آنی بار مشاوره نمایید.

بهترین باربری کرمان کدام است ؟

باربری کرمان با انواع تریلی ها

یکی از خودروهای باربری که در باربری کرمان مورد استفاده قرار میگیرد تریلی می باشد . این خودروی باری برای انتقال محموله های بزرگ و حجیم و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.

توان حمل بار توسط تریلی حدود 24 تن است اما برای محموله های خاص و سنگین تر نیز نوعی از تریلی ها به نام کمرشکن مورد استفاده قرار میگیرد که امکان بارگیری تا حدود 70 تن را نیز دارد.

در مجموعه آنی بار برای باربری کرمان با استفاده از تریلی به صورت همه روزه می توانید ثبت سفارش خود را انجام داده و انتقال محموله ها و کالاهای خود را انجام دهید . شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار در کرمان انواع تریلی کفی ، چادری یا ترانزیت و تریلی بغلدار را در اختیار شما قرار می دهد تا محموله های خود را منتقل نمایید.

باربری کرمان با انواع کامیون

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات باربری کرمان با انواع کامیون ها می باشد . همانطور که می دانید کامیون ها ستون فقرات صنعت حمل و نقل کشور هستند و همه روزه انواع بار و کالا در حجم و ابعاد مختلف با استفاده از این خودروهای باربری منتقل می شوند .

در مجموعه آنی بار شما عزیزان می توانید انواع کامیون ها را ثبت سفارش نمایید :

  • کامیون 10 تن
  • کامیون 15 تن
  • کامیون 911

برای حمل محموله های مختلف باید بر اساس ابعاد و وزن محموله از کامیون مناسب آن استفاده نمود تا محموله در امنیت کامل و با بهترین کیفیت منتقل شود

بهترین باربری کرمان کدام است ؟

بیمه نامه کامل برای باربری کرمان

در خدمات باربری کرمان آنی بار ، محموله های شما با پوشش کامل بیمه نامه منتقل خواهند شد . این موضوع سبب شده است که بارگیری و تخلیه و انتقال محموله ها در امنیت کامل انجام شود و دغدغه ای بابت خسارات وجود نداشته باشد.

آنی بار کامل ترین پوشش بیمه را برای محموله های مختلف در نظر گرفته است و هرگونه خسارت که بر اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . به وجود آید به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار بیمه ایران است و با پوشش صد درصدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

از جمله ویژگی های مجموعه آنی بار ارائه بیمه نامه رایگان تا سقف مشخصی می باشد . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به کرمان تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود. در صورتی که نیاز به توضیحات تکمیلی و اطلاعات در خصوص بیمه آنی بار دارید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

مشاوره تخصصی برای خدمات باربری کرمان

همانطور که در طول مقاله گفته شد ، شرکت حمل و نقل آنی بار و تیم متخصص آن برای انتقال محموله های مختلف از کرمان به همه شهر های کشور و بالعکس به صورت همه روزه آماده ارائه خدماتی متمایز و تخصصی می باشد . از همین جهت ، تیم مشاوره مجرب به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه اطلاعات لازم و همکاری با شما برای انتقال کالاها و محموله به شما عزیزان می باشند .

برای مشاوره تخصصی می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت آنی بار اطلاعات کافی را برای انتقال محموله های خود کسب نمایید و ثبت سفارش باربری کرمان را انجام دهید .

برچسب‌ها:

نظر شما