شناسهٔ خبر: 65892 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرفروش ترین مارک های خردکن برقی در بازار ایران کدام است؟

خردکن یکی از دستگاه‌های پرکاربرد و مورد نیاز در هر آشپزخانه است. خردکن علاوه بر افزایش سرعت آشپزی شما از خرید غذاساز، گوشت کوب برقی و چرخ گوشت بی نیاز خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ابتدا با تعریف خردکن و سپس با بهترین مارک خردکن‌های برقی موجود در بازار بیشتر آشنا شوید.

خردکن چیست؟

خردکن یک وسیله برقی آشپزخانه است که از 4 قسمت موتور، تیغه، کاسه و اتصالات تشکیل شده است. انرژی مورد نیاز برای چرخش تیغه‌ها توسط موتور تولید و به کمک اتصالات به تیغه منتقل شده و باعث چرخش آن‌ها می‌شود. به کمک خردکن قادر هستید تا انواع مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ، ماهی، میوه‌جات و سبزیجات را خرد و پوره کنید.

بهترین مارک های خردکن برقی

برندهای بسیاری در بازار، اقدام به تولید خردکن برقی کرده‌اند که هر کدام ویژگی‌ و مشخصات منحصر بفردی دارند. در ادامه به چند برند معروف از خردکن برقی اشاره خواهیم کرد.

پرفروش ترین مارک های خردکن برقی در بازار ایران کدام است؟

خردکن باریتون

یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین خردکن‌های برقی در بازار، خردکن باریتون است که در کشور کانادا تولید و در سراسر دنیا پخش می‌شوند و با توجه به کارایی و فروش بالای باریتون، می‌توانیم آن را در بین بهترین مارک های خردکن برقی در نظر بگیریم. محفظه این خردکن‌ها از پیرکس نشکن ضخیم و در ظرفیت‌های 2 و 3 لیتر تولید می‌شوند. قدر موتور خردکن باریتون 500 وات به همراه تیغه‌های تیتانیومی است که با توجه به ظرفیت‌ آن دارای 2 و 3 تیغه هستند. اتصالات در این خردکن کاملا فلزی هستند که باعث قدرت بیشتر خردکن در این برند شده است. شما به کمک خردکن باریتون قادر خواهید تا سبزیجات، میوه‌جات، آجیل، مرغ، ماهی، گوشت و حتی یخ را کاملا خرد کنید.

خردکن کیچن اید

پرفروش ترین مارک های خردکن برقی در بازار ایران کدام است؟

خردکن کیچن اید (Kitchen Aid) در کشور آمریکا تولید و روانه بازار می‌شود و در بسیاری از منابع معتبر نقد و بررسی در بین بهترین خردکن برقی قرار گرفته است و بسیاری از مشتریان و کاربران از کارایی و دوام این برند رضایت کامل دارند. ظرفیت خردکن کیچن اید بین 1 تا 3 لیتر تولید شده است که نیازهای شما را به راحتی پوشش خواهد داد. همچنین قدرت موتور در این خردکن بین 240 تا 400 وات است. تعداد تیغه در خردکن‌های کیچن اید 2 عدد و از جنس استیل ضدزنگ تهیه شده است. همچنین کاسه این محصول از پیرکس ضخیم ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. علاوه بر این خردکن‌های کیچن اید قابلیت تنظیم سرعت دارند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید سرعت مورد نظر را انتخاب کنید.

خردکن گوسونیک

خردکن گوسونیک (Gosonic) در کشور ترکیه ساخته و روانه بازارهای جهانی می‌شود. ظرفیت خردکن گوسونیک بین 1 تا 3 لیتر تولید شده است و جنس کاسه آن از پیرکس ضخیم و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. قدرت موتور این محصول بین 250 تا 500 وات است که با توجه به ظرفیت خردکن، موتور مورد نیاز آن بر روی دستگاه تعبیه شده است. جنس تیغه‌های این مارک خردکن از استیل ضدزنگ ساخته شده و تعداد تیغه در ظرفیت‌های 2 لیتر، 4 عدد و در ظرفیت‌های 3 لیتر، 6 عدد است. همچنین خردکن گوسونیک دارای تنظیم سرعت است و می‌توانید سرعت آن را کم یا زیاد کنید.

خردکن سیلورکرست

پرفروش ترین مارک های خردکن برقی در بازار ایران کدام است؟

خرد کن سیلورکرست (SilverCrest) در کشور آمریکا تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود. این خردکن یکی از خردکن‌های قوی و شناخته شده در بازار است. خردکن سیلورکرست در ظرفیت‌های 1 تا 3 لیتر طراحی شده و دارای کاسه پیرکس ضخیم و مقاوم است. تعداد تیغه‌های این محصول با توجه به ظرفیت کاسه آن بین 4 تا 6 عدد از جنس استیل ضدزنگ است. همچنین سرخ کن سیلورکرست دارای تنظیم سرعت است که با توجه به نیاز خود می‌توانید سرعت آن را کم یا زیاد کنید.

در این مقاله سعی شده است تا به بهترین و پرفروش ترین مارک های خردکن برقی اشاره شود. چنانچه شما تجربه استفاده از این برندها را دارید و یا برندهای دیگر را میشناسید، با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

نظر شما