شناسهٔ خبر: 65895 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هر آنچه باید درباره پارتیشن فریم لس بدانیم

پارتیشن فریم لس یکی از انواع پارتیشن هایی است که در حال حاضر در بازار موجود است و شما از آنها میتوانید در مکان های مختلفی استفاده نمایید.

این نوع از پارتیشن قابلیت های بسیاری دارند و برای تفکیک فضا بسیار مناسب هستند. شما  به کمک آن فضای اداری را به راحتی تقسیم بندی خواهید کرد.

 از ویژگی های قابل توجه فریم لس میتوانیم بگوییم که، در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم می باشند، در برابر ضربه مقاومت بسیار خوب دارند. علت این امر به جنس موادی که در ساخت آن استفاده شده ارتباط دارد.

پارتیشن فریم لس ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی دارند شاید قیمت مناسب و خوبی که دارند یکی از مهمترین آنها باشد. طبیعتا برای مشتریان محترم این ویژگی بسیار حائز اهمیت است و همین دلیلی بر پرطرفدار بودن آن می باشند.

علاوه بر این باید بدانید فریم لس ها از استحکام بالایی برخوردار هستند. این ویژگی در کنار قیمت مناسبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

فراموش نشود که دید و نورعالی را نیز می‌توانید به فهرست ویژگی‌های خاص پارتیشن فریم لس اضافه کنید.

همه این موارد در کنار هم باعث شده که این نوع پارتیشن به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در طراحی و دکوراسیون اداری امروز مورد استفاده قرار گیرد.

یکی دیگر از قابلیت های پارتیشن شیشه ای این است که به راحتی با سطوح ناصاف تطابق پیدا می‌کند. همچنین در محیط های مختلف کاری نیز می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد.

این نوع از پارتیشن ها با دید وسیعی که ایجاد می‌کنند؛ برای فضاهای اداری که به دنبال فضای مدرن و با دید وسیع هستند گزینه بسیار مناسبی هستند.

در عین حال می‌تواند باعث حفظ مرزبندی های سازمانی نیز شود. زیبا بودن محیط کاری در افزایش بهره وری سازمان موثر است. با نصب این پارتیشن  می توان این شرایط را بهبود بخشید.

در آخر باید گفت میزان مفید بودن فضای بزرگ و کم کاربرد نیز از وظایف اصلی پارتیشن فریم لس است.

هر آنچه باید درباره پارتیشن فریم لس بدانیم

خرید انواع پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین پارتیشنهای اداری، سازمانی و محیط های کاری پر رفت و آمد است. این نوع پارتیشن دارای استحکام و مقاومت بالایی است که دو مدل تک جداره و دو جداره را دارا است.

پارتیشن بندی ادارات علاوه بر زیبایی و جذابیت، بهترین و راحت ترین راه برای تقسیم بندی و بهینه سازی فضا است. این نوع پارتیشن به دلیل قیمت اقتصادی، میتواند گزینه مناسبی برای پارتیشن بندی مکان های تجاری باشد.

تک جداره

در پارتیشن تک جداره از آلومینیوم به عنوان فرم و اسکلت بندی پارتیشن استفاده میشود. از MDF و شیشه به عنوان پر کننده استفاده میشود. قطر آنها میتواند حدود چهار تا شش سانتی متر باشد و عرض و ارتفاع آن هم بستگی به محیط دارد. حمل و نقل آسان، تغییرات سریع و قیمت مناسب از مزایای پارتیشن تک جداره است.

دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دوجداره نوعی پارتیشن است که برای ساخت و طراحی آنها ، از نوار های پر کننده بی رنگ بین سازه های شیشه ای سکوریت استفاده میشود.

شاید خوب باشد تا بدانید که این نوار ها علاوه بر اینکه از نفوذ سر و صدا و حرارت جلوگیری میکنند ، استحکام را هم بالا میبرند، که حتما اطلاع دارید این موضوع بسیارحائز اهمیت است و امنیت بیشتر پارتیشن را نشان میدهد و از آسیب احتمالی جلوگیری میکند.

بزرگترین مزیت این نوع پارتیشن، قابلیت نقل و انتقال آسان است و شما میتوانید آن را به هر محلی که در نظر دارید انتقال دهید.

هر آنچه باید درباره پارتیشن فریم لس بدانیم

آشنایی باکاربرد پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف از فراورده‌های چوبی می‌باشد که در حال حاضر دارای کاربردهای فراوانی در طراحی دکوراسیون می باشد.

ام دی اف پس از خشک شدن، در مرحله بعد روکش می‌شود، روکش‌ها تنوع بسیار زیادی دارند که در ادارات، آشپزخانه‌ها و استفاده می‌شوند.

ام دی اف از جنس فیبر در ابعاد مختلف و با چگالی متفاوت در هر متر مکعب می‌باشند.

ابعاد آن به طور استاندارد هستند . این ابعاد برای ام دی اف های وارداتی که از ایتالیا و اتریش هستند متفاوت است. فشردگی MDF باعث مقاوت بالای آن در برابر رطوبت می‌شود که یکی از مزایای آن در ساخت پارتیشن نیز محسوب می‌شود.

امروزه در ادارات برای جداسازی و اختصاص اتاق‌ها به هر فرد به جای تغییر اساسی در معماری که هزینه بر و پر دردسر است، از پارتیشن‌ها استفاده می‌شود.

 از مزایای استفاده از پارتیشن‌ها این است که به راحتی قابل جا به جایی، تغییر در طرح هستند. اگر پارتیشن اداری که استفاده می‌کنید نوع پارتیشن اداری ام دی اف  را انتخاب نمایید.

ام دی اف به دلیل طراحی جالب و متنوعی که دارد این امکان را برای شما فراهم می‌کند که هر زمان مایل باشید می‌توانید با انتخاب طرح‌های مختلف روی پارتیشن طرح‌های زیبا بزنید و جلوه و زیبایی محل کار خود را چند برابر کنید.

در ادارات و سازمان‌ها برای جداسازی اتاق‌های کارمندان، ارباب رجوع و سایر قسمت‌ها از پارتیشن‌بندی استفاده می‌شود. با این کار دیگر رفت و آمد کارمندان برای یکدیگر ایجاد مزاحمت نمی‌کند.

همچنین می‌توانید با استفاده از پارتیشن نقصهایی که در محل کار شما وجود دارد مانند دیوارهای کج، زدگی‌های موجود روی دیوارها و ستون‌ها را مخفی نمایید.

پارتیشن‌بندی از مهمترین کارها برای طراحی داخلی ادارات و سازمان‌ها می‌باشد. از مزیت‌های پارتیشن اداری MDF تنوع بالا در طراحی و رنگ است و می‌توانید با انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های متنوع محل کار خود را به فضایی تبدیل کنید که در آن به کارمندان حس خوشایند منتقل شود.

هر آنچه باید درباره پارتیشن فریم لس بدانیم

چوباسیستم انتخابی برای خرید انواع پارتیشن اداری-تجاری

امروزه ایجاد فضای لوکس و استفاده بهینه از فضای موجود مهمترین درخواست شرکت های معتبر می باشد. در کنار این قابلیت ها نگاهی به هزینه ای اجرای دکوراسیون داخلی و انتخاب مناسب ترین مسیر پیاده سازی نیز بسیار اهمیت خواهد داشت. چوبا سیستم با مشاوره رایگان و اجرای پارتیشن شرکتی فصل جدیدی از نو آوری را برای مشتریان خود به نمایش گذاشته است.

استفاده مناسب و صحیح از فضای داخلی هر ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. حال این فضا مربوط به مجتمع تجاری و اداری یا ساختمان مسکونی شما باشد. بهره برداری صحیح و اصولی این مکان را میدهد تا از جزئ به جزئ فضای موردنظرتان بهترین استفاده را ببرید و با کمی دکور و زیباسازی جلوه بهتری به آن ببخشید. چوبا سیستم با سابقه و تجربه 25 ساله خود و انجام چندین پروژه در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی و پارتیشن های شرکتی،مشاوره رایگان همراه مشتریان عزیز خواهد بود تا با ایجاد فضای لوکس و استفاده بهینه از همه فضای موجود ، مکانی مناسب و راحت را برای فعالیت شما فراهم سازد.

در این مقاله چوبا سیستم اطلاعات جامعی درباره‌ی انواع پارتیشن های موجود در بازار صحبت کردیم.  اگر قصد خرید پارتیشن را دارید، چوباسیستم با  25 سال سابقه ی کار در زمینه ی دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و اداری و مسکونی و نصب انواع پارتیشن های اداری سعی کرده است در همه این سال ها بهترین محصولات و خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات، مشاوره و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

فصل جدید نوآوری و خلاقیت را باما تجربه کنید

همین حالا با ما تماس بگیرید

09128472183

22059443

88936570

 

برچسب‌ها:

نظر شما