شناسهٔ خبر: 65922 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بهترین مرکز ار تی ام اس تهران گروه مشاورین کلید ملاصدرا تهران

در شهرستان‌ها و تهران مراکز ار تی ام اس و مراکز فوق تخصصی بسیار زیادی وجود دارد که از روش تحریک مغناطیسی مغز استفاده می‌کنند. ار تی ام اس یک راه‌حل غیر دارویی است و زمانی برای افراد تجویز می‌شود که روش‌های مختلف را امتحان کرده باشد اما به نتیجه مطلوب نرسیده باشد. مدت زمان و تعداد هر جلسه برای هر فرد به شرایط و درجه بیماری فرد بستگی دارد که پزشک متخصص باید آن را تشخیص دهد. یکی از بهترین مراکز آر تی ام است تهران، گروه مشاورین کلید در ملاصدرا تهران می باشد.

مزایای درمان rTMS

از آنجایی که ار تی ام اس یک روش درمان غیر دارویی است، این خود یک حسن بسیار بزرگ محسوب می‌شود. زیرا مصرف دارو برای بعضی از بیماران روحی با مشکلات روانی اعتیاد آور است و مصرف بیش از حد آن‌ها عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد. درمان ار تی ام اس یک درمان سرپایی است که بیمار را از بستری شدن در بیمارستان، درد، بیهوشی و مشکلات احتمالی محافظت می‌کند. مهم‌ترین مزایای این روش درمان را در ادامه برایتان بازگو می‌کنیم. آر تی ام اس می تواند برای درمان افسردگی و افسردگی مزمن به شدت موثر و مفید باشد ولیکن حتما با پزشک و مشاور متخصص قبل از هرگونه اقدامی مشورت نمایید اگر به دنبال مشاوره افسردگی آنلاین هستید می توانید از خدمات وبسایت گروه مشاورین کلید استفاده نمایید.

بهترین مرکز ار تی ام اس تهران گروه مشاورین کلید ملاصدرا تهران

  • بدون خطر: تا به الان هیچگونه خطر و مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه ار تی ام اس و برای نوع درمان گزارش داده نشده است.
  • بدود درد: زمانی که سنسورها بر روی مغز بیمار قرار می‌گیرد، بیمار هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. در طی مراحل درمان بیمار آرام می‌نشیند و به توصیه‌های پزشک متخصص گوش می‌دهد. به این صورت بدون هیچ درد و مشکلی اقدامات لازم برای درمان انجام می‌شوند.
  • بدون خواب‌آلودگی: دستگاه ار تی ام اس باعث ایجاد بی حالی یا خواب آلودگی نمی‌شود.
  • بدون عارضه: درمان‌های دیگر، مانند درمان دارویی عوارض بسیار زیادی دارند. به عنوان نمونه درمان دارویی افزایش وزن را به همراه دارد.
  • درمان سرپایی: پس پایان مراحل درمان می‌توانید به منزل بروید.
  • کمترین زمان: در کمترین زمان ممکن این نوع درمان بر رویی بیماران اثر می‌گذارد.

کاربرد  آر تی ام اس

همانطور که گفتیم ار تی ام اس در زمینه روانشناسی و روانپزشکی قابل استفاده است. به‌خصوص برای درمان بیماری افسردگی. کاربردهای مثبت این نوع دستگاه فقط به همین یک نوع بیماری محدود نمی‌شود. در این قسمت فهرستی از برخی از کاربردهای ار تی ام اس را نام می‌بریم.

  • بهبود اختلال دو قطبی
  • درمان میگیرن
  • ترک اعتیاد
  • درمان بیماری پارکینسون
  • درمان توهم
  • افرادی که مشکلات مغزی دارند
  • درمان استرس

بهترین مرکز ار تی ام اس در تهران چه ویژگی‌های دارد؟

برای این که بیماران اختلالات مغزی و افسردگی بدانند که برای انجام این نوع درمان به کجا مراجعه کنند. باید به ویژگی‌های که لازم است یک مرکز داشته باشند توجه کنند.

  • داشتن سابقه و تجربه کافی ار تی ام اس توسط روانپزشکان مشغول به فعالت در کلنیک از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرکز عالی ار تی ام اس است.
  • در مرکز درمان از عالی‌ترین برند ابزارالات و دستگاه استفاده شود.
  • روانپزشکان باید دانش لازم و کافی در مورد نحوه انجام کار و مدت زمان مورد نیاز داشته باشد تا به بیمار هیچگونه آسیبی وارد نشود.
  • روانکاو یا روانپزشکی که قرار است این نوع روش را بر روی بیمار اجرا کند باید بتواند با دلسوزی و همدلی، استرس را از بیمار خود دور کند تا نتیجه مطلوبی از درمان حاصل شود.
  • روانپزشک باید تمام وضعیت بیمارش را تجزیه و تحلیل کند و قبل انجام این  نوع درمان، درمان دارویی را امتحان کند و آگر به نتیجه دلخواه نرسید از ار تی ام اس استفاده کند.
  • یک گروه و مرکز عالی ار تی ام اس باید بداند میزان تاثیر گزاری این روش بر روی بیمارش تا چه اندازه است و به صورت کامل معایب و مزایایی این نوع روش درمانی را برای بیمار توضیح دهد.

بهترین مرکز ار تی ام اس تهران

تمام بیماران زمانی که از درمان دارویی برای اختلالات مغزو اعصاب عاجز شوند به دنبال عالی‌ترین کلینک ار تی ام اس می‌روند تا بتواند درمان غیر دارویی را امتحان کنند. روش‌های درمان غیر دارویی مانند نوروتراپی و آر تی ام اس در چند سال گذشته بسیار رضایت بخش و موثر بوده است.

شاید برای برخی از افراد پیدا کردن مرکز ار تی ام اس معتبر و متخصص کمی دشوار باشد. گروه مشاورین کلیک که بهترین گروه در تهران هستند، روش تحریک مغناطیسی مغز را برای بیمارانی که نیاز به این نوع درمان دارند، تجویز کرده است و تعداد زیادی از بیماران از نتیجه این نوع درمان رضایت بسیار زیادی دارند. این گروه زیر نظر متخصص و فوق تخصص کار می‌کند. قبل از اینکه برای هر فرد شروع شود در ابتدا درجه بیماری، شرایط فرد، سن و .. بررسی می‌شود. در زمانی که پزشک متخصص تشخیص دهد که بیمار کاندید مناسبی برای این نوع درمان است پروسه درمان برای فرد شروع می‌شود.

روند درمان در بهترین مرکز ار تی ام اس تهران

بعد از ویزیت توسط پزشکان متخصص در بهترین مرکز ار تی ام اس و شروع درمان لازم است بیمار در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترین ناراحتی بر روی صندلی مخصوص بنشیند. بعد  روانپزشک سنسورهای مخصوص این نوع روش درمان را روی سر بیمار قرار می‌دهد. باید اطلاع داشته باشید که قبل از نشستن بر روی صندلی مخصوص تمامی اشیای فلزی و جواهرات را از بدن خود جدا کنید.

سپس با روش شدن دستگاه ار تی ام اس جریان الکتریکی و مغناطیسی وارد نورون‌های مغز می‌شود و درمان را شروع می‌کند. امکان دارد که پزشک متخصص چندیدن جلسه را طبق شرایط بیمار تجویز نماید که حتما نیاز است در زمان ذکر شده برای رسیدن به سلامت و بهبودی و ادامه‌ای درمان به مرکز مراجعه کند.

سخن پایانی

در این مطلب بهترین مرکز ار تی ام اس و ویژگی‌هایش را برایتان ذکر کردیم. ار تی ام  اس یک روش غیر دارویی است که با استفاده از جریان الکتریکی و تحریک سلول‌های مغزی است. این نوع روش درمان بیشتر برای درمان اختلالات دو قطبی، افسردگی، سکته مغزی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که گفتیم هزینه درمان و طول درمان با توجه به درجه بیماری و شرایط هر فرد، امکانات مرکز ار تی ام اس، تخصص پزشک و .. متفاوت است. اما توصیه می‌کنیم در کلینک‌های متخصص و معتبر مانند گروه مشاورین کلیک این نوع روش درمانی را انجام دهید تا عوارش جانبی آن به صفر برسد.

برچسب‌ها:

نظر شما