شناسهٔ خبر: 6766 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعمال تغییرات جدید در بورس خارج

رئیس سازمان امور دانشجویان از اعمال تغییرات جدید در بورس خارج و استفاده بیش‎تر از دوره های کوتاه مدت خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مجتبی صدیقی که از امروز به عنوان رئیس جدید سازمان امور دانشجویان فعالیتش را آغاز کرد در مراسم معارفه خود درباره تغییرات مدیران و معاونان این سازمان گفت: در انتخاب همکاران از نیروهای جوان و شایسته تر بهره می برم.

صدیقی درباره بورس خارج گفت: برای بورس خارج سعی داریم از هزینه های کمرشکن کاسته و در شرایط ضروری و مورد نیاز اقدام به اعزام دانشجو کنیم در مقابل از فرصت های کوتاه مدت در داخل کشور برای آموزش به دانشجویان استفاده می کنیم چرا به جای صرف هزینه یک میلیارد تومانی دولت برای دانشجو از فرصت های داخل استفاده نکنیم، هر چند تاکید می کنم حتما برای ضرورت اقدام به بورس دانشجویان نیز می کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه سخنان خود در خصوص کادرسازی در این سازمان از اداره کل های بورس داخل و خارج، اداره کل دانش آموختگان و دانشجویان داخل، اداره کل شاهد و ایثارگرد، دانشجویان غیر ایرانی نیز یاد کرد که در کیفیت آن ها تغییراتی ایجاد می شود.

وی با بیان این که در دوره جدید لازم است هماهنگی و همکاری بیشتری توسط این اداره کل ها با سازمان امور دانشجویان صورت گیرد، ادامه داد: می توان این همکاری را با استفاده از امکانات دولتی و غیر دولتی گسترش دهیم.

این مقام مسئول وزارت علوم درباره بخش بورس تاکید کرد: ما به هیچ عنوان به خاطر تعهد تخصص را فدا نمی کنیم.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود درباره همکاران سازمان امور دانشجویان گفت: لازم است حداقل های مورد نیاز آنان را در سازمان امور دانشجویان فراهم کنیم.

نظر شما