شناسهٔ خبر: 6823 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر علوم برگزار شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ ˈقاسم جعفریˈ عصر سه شنبه درباره نشست این کمیسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این جلسه ˈرضا فرجی دانا ˈ اعلام کرد که درباره برخی ادعاها مبنی بر نقش داشتن برخی مدیران این وزارتخانه در فتنه، اگر وزارت اطلاعات گزارشی مبنی بر صحت آن اعلام کند نسبت به تغییر افراد اقدام خواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نتیجه گیری نسبت به این موضوع نیاز به استعلام از وزارت اطاعات دارد احتمال دارد در جلسه ای دیگر با حضور وزیر اطلاعات موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهارداشت: همچنین در این جلسه وزیر علوم، تحقیقات و فناری نسبت به مساله ستاره دار بودن برخی دانشجویان با ارائه گزارشی اظهار کرد که حدود ۴۰۰ نفر از دانشجویان ستاره دار مجددا برای ادامه تحصیل فراخوانده شده اند.

جعفری با بیان اینکه به نظر می رسد افراد اعلام شده ۱۵۹ نفر باشند، افزود:موضوع ستاره دار شدن دانشجویان موضوعی نیست که تا این حد بزرگنمایی شود واین مساله در همه جای دنیا طبیعی است.

نظر شما