شناسهٔ خبر: 7077 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زاهدی: فشار سنگینی در خصوص عملکرد وزارت علوم به مجلس وارد است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض‎ها به عملکرد وزارت علوم در این روزهای اخیر زیاد است و همین اعتراضات فشار سنگینی را به کمیسیون آموزش مجلس وارد می کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دکتر محمدمهدی زاهدی گفت: فشار سنگینی بر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرف دانشگاهیان برای اتفاقاتی در وزارت علوم رخ داده وجود دارد.

وی ادامه داد: استیضاح وزیر علوم آخرین روشی است که می شود به کار برد نباید از ابتدا آخرین کار را انجام داد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس افزود: اعتراضات زیادی از سوی نیروهایی که متدین و دلسوز نظام و انقلاب هستند در رابطه با عملکرد وزارت علوم وجود دارد.

وی افزود: آنها نگران هستند که آرامش دانشگاه‌ها مختل شود امیدواریم وزارت علوم این دغدغه جمعی دانشگاهیان را حتما در نظر گیرد.

انتصاباتی که توسط دکتر فرجی دانا وزیر علوم در وزارت علوم اتفاق افتاده جریانی به دنبال خود به وجود آورده و مجلس را به واکنش جدی وادار کرده است نمایندگان نسبت به انتصابات دکتر میلی منفرد به سمت معاونت آموزشی و دکتر توفیقی به سمت مشاور وزیر علوم معترض هستند که چرا وزیر علوم افرادی را به عنوان همکار انتخاب کرده است که مورد تایید نیستند.

میلی منفرد و توفیقی قبل از فرجی دانا گزینه های رئیس جمهور برای تصدی گری پست وزیر علوم بودند که میلی منفرد نتوانست از نمایندگان رأی اعتماد بیاورد و توفیقی نیز پس از دوره ای سرپرستی در وزارت علوم به دلیل انتقادهای وارده و احتمال رأی نیاوردنش در مجلس معرفی نشد.

نظر شما