شناسهٔ خبر: 7138 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی جهاد دانشگاهی

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی فراخوان سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی را اعلام و از امروز، 25 آبان‌ماه، آغاز به ثبت‌نام از علاقه‌مندان می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن کریم(ایکنا)؛ سومین دوره‌ مسابقات ملی مناظره دانشجویی طی بهمن‌ماه سال جاری، با حضور گروه‌های شرکت‌کننده دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه‌ علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ گفت‌وگو و تحمل عقیده مخالف، تقویت قدرت بیان و استدلال دانشجویان، آموزش جذاب و اثربخش مسائل علمی و زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر نقاد و خلاق برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از گروه‌های داوطلب از امروز، ۲۵ آبان‌ماه، به مدت یک ماه آغاز می‌شود و دانشجویان در همه مقاطع از کاردانی تا دکترا بدون محدودیت در رشته تحصیلی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

تمامی مراحل ثبت نام این دوره از مسابقات از طریق پایگاه اطلاع رسانی مسابقات به نشانی www.isdc.ir انجام می‌پذیرد، همچنین آئین‌نامه و شرایط شرکت در مسابقات در پایگاه اینترنتی مسابقات قابل مشاهده است.

یادآوری می‌شود، با توجه به محدودیت در تعداد گروه‌های شرکت کننده، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر در پایگاه اطلاع رسانی مسابقات، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

نظر شما