شناسهٔ خبر: 7467 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دستور ویژه رئیس جمهور برای نخبگان

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به 2 استان فاقد دفتر بنیاد ملی نخبگان گفت: در این راستا رئیس جمهور دستور داده تا دستگاه‌های اجرایی در جهت تامین فضای فیزیکی برای این دفاتر اقدام کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سعید سهراب پور با بیان اینکه در ۳۱ استان کشور اقدام به راه اندازی دفتر استانی بنیاد ملی شده است، افزود: بر این اساس قرار بود در مرکز هر استان دفتری برای رسیدگی به امور نخبگان ایجاد شود.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه قرار بود ساختمان این دفاتر از سوی استانداری‌ها تامین شود، اظهار داشت: این در حالی است که برخی از دفاتر بنیاد استانی فاقد ساختمان و برخی از استان‌ها استیجاری است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی به عنوان بزرگترین استان کشور فاقد ساختمان است و استان آذربایجان غربی نیز فاقد ساختمان است که کارهای آن در حال پیگیری است.

سهراب پور با تاکید بر اینکه دفاتر بنیاد ملی نخبگان نیاز به فضای فیزیکی بزرگی ندارد، خاطر نشان کرد: استانداری‌ها بر خلاف قولی که دادند به تعهد خود عمل نکردند این امر موجب شده است تا ساختمان بنیاد ملی در برخی از استان‌ها موقتی و یا فاقد آن باشد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به دستور رئیس جمهور در جلسه هیات دولت یادآور شد: این دستور به دلیل مشکلاتی است که بنیاد ملی نخبگان در برخی از استان‌ها با آن مواجه است از این رو رئیس جمهور اعلام کرده است که دستگاه‌های اجرایی موظف به تامین فضای مورد نیاز برای راه اندازی این دفاتر هستند.

نظر شما