شناسهٔ خبر: 7571 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

الستی دبیرکل ششمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی شد

رئیس بنیاد ملی نخبگان، آریا الستی را به عنوان دبیرکل ششمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی منصوب کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، الستی، دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی شد.

طی حکمی از سوی ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان، الستی  به سمت دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی منصوب شد.

متن حکم سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان برای آریا الستی به شرح زیر است:

« نظر به مراتب تعهد،توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی در برگزاری جشنواره بین المللی اختراعات بنیاد ملی نخبگان، بدین وسیله جنابعالی به سمت دبیرکل ششمین جشنواره بین المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.»

در ادامه این حکم آمده است: « به استناد ماده ۱۹ آئین نامه مالی و معاملاتی بنیاد ملی نخبگان، اختیارات اینجانب در رابطه با تشخیص، انجام تعهد، تسجیل و حواله در امور مرتبط با برگزاری این جشنواره و همچنین خرید خدمت اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از بنیاد و در چارچوب مقررات جاری به جنابعالی تفویض می‌شود.

امید است با توکل به خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌ها و اصول گرانقدر اسلامی در تحقق ماموریت و اهداف خطیری که به شما سپرده شده است، سربلند باشید.

نظر شما