شناسهٔ خبر: 7586 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت شورا برای ارائه گزارش درباره دانشگاه احمدی‎نژاد تا 10 آذر تمدید شد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف شده بود تا 30 آبان گزارشی از روند صدور مجوز دانشگاه ایرانیان تهیه و به کمیسیون اصل 90 ارایه کند ولی هنوز گزارشی ارایه نشده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مصطفی افضلی‎فر گفت: جلسه‌ای با حضور حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری در خصوص روند صدور مجوز دانشگاه ایرانیان برگزار شد اما چون به نتیجه ای نرسید، این مساله به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: برهمین اساس شورا موظف شد تا ۳۰ آبان گزارش مکتوب از روند صدور مجوز دانشگاه ایرانیان تهیه و به کمیسیون اصل ۹۰ ارایه کند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: اکنون با گذشت چند روز از زمان مشخص شده هنوز شورا گزارشی از روند صدور مجوز این دانشگاه به کمیسیون اصل ۹۰ ارایه نداده است.

وی دلیل عدم ارایه گزارش مذکور را نیاز بیشتر شورای عالی انقلاب فرهنگی به بررسی بیشتر مساله عنوان کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی حداکثر تا ۱۰ آذر ماه فرصت دارد که این گزارش را به کمیسیون اصل ۹۰ ارایه کند.

بمجوزی مبنی بر تأیید اساسنامه دانشگاه ایرانیان در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده که روند اعطای این مجوز توسط کمیسیون اصل نود مورد بررسی قرار می گیرد.

دانشگاه جامع بین المللی احمدی نژاد در آخرین جلسه شوری عالی انقلاب فرهنگی در دولت دهم به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید اما به گفته برخی مسئولان وزارت علوم برای مراحل بعدی کسب مجوز اقدامی نشده است.

نظر شما