شناسهٔ خبر: 7651 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیاضی: وزیرعلوم بزودی در صحن علنی مجلس حاضر می‎شود

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: وزیر علوم به زودی برای پاسخ‌گویی درصحن علنی مجلس حاضر می‌شود در صورتی که سوال از وی رای مثبت بیاورد یک کارت زرد می گیرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ عبدالوحید فیاضی گفت: با توجه به این مساله که سوال کنندگان از دکتر رضا فرجی دانا زمانی که در مجلس حاضر شد قانع نشدند سئوال از وزیرعلوم به هیات رئیسه مجلس رفت تا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

وی با بیان اینکه وزیر علوم به زودی برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شود، ادامه داد: درحال حاضر منتظریم که سئوال از وزیر علوم در صحن مجلس مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش در خصوص استیضاح وزیرعلوم گفت: سوال از وزیر علوم رای گیری می شود در صورتی که رای مثبت بیاورد یک کارت زرد می گیرد و اگر بعد از یک مدت باز سوالی مطرح شود و رای مثبت بیاورد و برای بار سوم نیز این مساله تکرار شود سه کارت زرد به وزیر علوم تعلق می گیرد که به معنی استیضاح است و دراین صورت است که وزیر استیضاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اواخر ماه گذشته وزیر علوم تحقیقات و فناوری درمجلس حاضر شد تا به سوال نمایندگان که عمدتا بر موضوع انتصابات در وزارت علوم و به کارگیری افرادی که صلاحیت آنها توسط مراجع ذیربط تایید نشده، متمرکز بود پاسخ دهد اما چون نمایندگان از پاسخ های وزیرعلوم قانع نشدند سوال به صحن علنی مجلس رفت، بر همین اساس فرجی‌دانا وزیر علوم بزودی برای پاسخ‌گویی در صحن علنی مجلس حاضر می‌شود تا نمایندگان تصمیم‌گیری کنند که آیا از پاسخ‌های وی قانع می‌شوند و یا نمی‌شوند.

نظر شما