شناسهٔ خبر: 8332 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی می‌شود: اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه‌ای

اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه‌ای که به همت انتشارات سروش از عربی به فارسی ترجمه شده است، رونمایی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خبرگزاری شبستان؛ رسول شکری نیا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل انتشارات سروش با اعلام رونمایی از کتاب "اجتهاد و نو آوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه ای" گفت: این اثر ترجمه مقالات برگزیده همایش بین اللملی "التجدید و الجتهاد الفکری عند الامام الخامنه ای" است که در سال ۹۰ با حضور جمعی از شخصیت های برجسته اسلام در بیروت برگزار شد.
وی ادامه داد: این مجموعه مقالات توسط ناشر لبنانی وابسته به حزب الله در بیروت منتشر شد و هم اینک ترجمه فارسی آن توسط جمعی از مترجمان انتشارات سروش در مراحل پایانی چاپ و انتشار قرار دارد.
شکری نیا افزود: "اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه آیت الله خامنه ای" حاوی ۲۰ مقاله و سخنرانی از اندیشمندان برجسته جهان اسلام با محوریت اجتهاد و نوآوری های فکری رهبری در ۴۰۰ صفحه به رشته تحریر درآمده که از جمله این اندیشمندان می توان به سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله اشاره کرد.
مدیر روابط عمومی انتشارات سروش با بیان اینکه این کتاب تا پایان ماه صفر رونمایی می شود، خاطرنشان کرد: در مراسم رونمایی این اثر یکی از مقامات عالی کشور به ایراد سخنرانی می پردازد و چهره های سرشناس و شاخصی از اهل اندیشه و علم در این مراسم حضور بهم می رسانند.

نظر شما