شناسهٔ خبر: 8342 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جهانگیر خسروشاهی به «عصر تجربه» می‌رود

خالق «خلفه‌های وحشی» تجربیات نویسندگی خود را در سرای داستان با مخاطبان در میان می‌گذارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مناشر؛ بیست و چهارمین نشست «عصر تجربه» با حضور جهانگیر خسروشاهی در سرای داستان بنیاد ادبیات داستانی برگزار می‌شود.
در این نشست خالق «همیشه با هم» و «خلفه‌های وحشی» و «زخمدار» تجربیات نویسندگی خود را با علاقه‌مندان به داستان و داستان‌نویسی در میان می‌گذارد.
جهانگیر خسروشاهی متولد ۱۳۴۰ در دهق از روستاهای شمال‌غربی اصفهان و دارای تحصیلات حوزوی است. «نفر پانزدهم» اولین کتاب اوست که در سال ۶۷ به چاپ رسیده و در سال ۹۲ نیز به عنوان آخرین اثر وی بازنشر شده است.
همکاری با مجله سوره، دو دوره عضویت در شورای بررسی کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، عضویت در پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی، همکاری با گروه تلویزیونی جهاد سازندگی و گروه تلویزیونی روایت فتح از فعالیت‌های فرهنگی خسروشاهی است.
این داستان‌نویس در سال ۱۳۷۷ به عنوان داور جشنواره فیلم دفاع مقدس و در سال‌های ۱۳۷۷، ۱۳۷۹، ۱۳۸۳ به عنوان داور جشنواره انتخاب کتاب دفاع مقدس فعالیت داشته و در سال ۱۳۸۳ نیز داوری انتخاب کتاب دفاع‌مقدس دفتر ادبیات داستانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عهده‌دار بوده است.
این نشست روز یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۵ در سرای داستان بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان واقع در خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، کوچه نوید بن‌بست چهارم، پلاک یک، برگزار می‌شود. 

نظر شما