شناسهٔ خبر: 8484 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارائه آثار قرآن‌پژوهی در نمایشگاه کتاب دهلی

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حضور جدی ایران در نمایشگاه کتاب دهلی طی اواخر امسال خبر داد و افزود: آثار قرآن‌پژوهی، ادبیات پایداری و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ محمد عظیمی، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به برنامه‌های حضور ایران در نمایشگاه‌های خارج از کشور گفت: در حال حاضر برای حضور در نمایشگاه کتاب دهلی که از ۲۶ بهمن تا ۴ اسفند برگزار می‌شود، آمادگی داریم و غرفه‌‌مان را اجاره کرده‌ایم.

وی با اشاره به استقبال خوب آثار عرضه شده در نمایشگاه افزود: در سال گذشته با ۴۵۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کردیم و ایران جایزه ویژه این نمایشگاه را دریافت کرد. در این نمایشگاه معمولاً بیش از ۳۰ کشور جهان شرکت می‌کنند؛ از این رو امسال بنا داریم آثار بیشتری که متناسب با شرایط هند است را عرضه کنیم و آنچه جزء مطالبات ناشران و مردم این کشور است ارائه خواهد شد.

عظیمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنین کتاب‌های برجسته در حوزه‌های شعر، فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی، ادبیات به ویژه ادبیات پایداری، قرآن‌پژوهی، فلسفه و کودک و نوجوان را در نمایشگاه کتاب دهلی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

وی همچنین گفت: ۱۱ نمایشگاه استانی کتاب از جمله در استان‌های البرز و کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال جاری توسط مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

نظر شما