شناسهٔ خبر: 8566 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش «تبیین مطالبات رهبری از جامعه دانشگاهی» برگزار شد

همایش «تبیین مطالبات رهبری از جامعه دانشگاهی» با حضور دانشگاهیان در گرمسار برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مهدی مقربی، کارشناس سیاسی بسیج  در همایش سیاسی که با موضوع تبیین مطالبات رهبری از جامعه دانشگاهی با حضور دانشجویان گرمساری برگزار شد، اظهار کرد: کشف نیروی جوان توسط دانشجویان یکی از مطالبات رهبری از دانشجویان است. 

وی افزود: دانشجو باید به سمت پویایی پیش رود و فضای دانشگاه را از بی‌انگیزگی و کسالت خالی کند. 

این کارشناس سیاسی بسیج گفت: بزرگان جامعه اسلامی چون ابن سینا و شهید طهرانی‎مقدم کارهای علمی خود را همراه با توسل به اهل بیت (ع) انجام می‌دادند و به این کار اعتقاد زیادی داشتند. 

مقربی مطالعه دقیق آثار شهید مطهری را یکی دیگر از مطالبات رهبری از جامعه دانشگاهی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: مطالعه کتاب‎های شهید مطهری سبب افزایش بصیرت دانشجو می‎شود و راهنمای خوبی برای اوست. 

وی افزود: مطالعه آثار شهید مطهری سبب می‌شود جامعه دانشگاهی کشور خوراک فکری خود را از این منبع غنی تأمین کند و خلأهای اعتقادی و فکری امروزه را پر کند. 

این کارشناس سیاسی بسیج گفت: دانشجو نقش به‎سزایی در جامعه دارد؛ از این‎رو، باید به مأموریت اصلی خود که کسب علم است، جامه عمل بپوشاند و علم و دانشی را که سبب موفقیت او و سربلندی کشور می‌شود، کسب کند.

 مقربی گفت: دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها باید از نظر علمی و اعتقادی و بصیرت نمونه و پیشتاز باشند تا الگوی دیگر دانشجویان قرار گیرند. 

نظر شما