شناسهٔ خبر: 8578 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام فراخوان دومین جشنواره رسانه های الکترونیک با موضوع امام رضا(ع)

همزمان با دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) جشنواره خبرگزاریها، نشریات الکترونیک و رسانه های برخط با محوریت ابعاد شخصیت و سیره حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سال آینده برگزار می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ همزمان با دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) جشنواره خبرگزاریها، نشریات الکترونیک و رسانه های برخط با محوریت ابعاد شخصیت و سیره حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سال آینده برگزار میشود.

متن فراخوان این جشنواره به شرح ذیل منشر شده است: به مناسبت میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و  حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جشنواره خبرگزاریها، نشریات الکترونیک و رسانه­ های برخط (با محوریت ابعاد شخصیت و سیره حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از مجموعه برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را برگزار می کند.

رشته های جشنواره:

۱- تیتر و لید

۲- گزارش                                                                                                                          

۳- گفتگو

۴- عکس

۵- مقاله                                                                     

۶- سرمقاله

ضوابط شرکت در جشنواره:

۱- آثار ارسالی باید الزاماً با موضوع , و ابعاد شخصیت و سیره امام رضا(ع) باشد.

۲- کلیه آثار باید در بازه زمانی ۱۷ شهریور ۹۲ تا ۱۵ مردادماه ۹۳ توسط یکی از خبرگزاریها، نشریات الکترونیک و پایگاههای اینترنتی که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، منتشر شده باشد.

۳- برگ درخواست شرکت در جشنواره باید توسط شرکت کننده تکمیل و بر روی آثار نصب و ارسال گردد.

۴- مدیران مسئول نشریات الکترونیک دارای مجوز، می­توانند بنام صاحب اثر، برگه شرکت در جشنواره را تکمیل و همراه آثار ارسال کنند.(در این صورت برگه ارسال آثار باید دارای مهر نشریه و امضای شخص مدیرمسئول باشد).

۵- آثاری که بطور مشترک و گروهی تهیه شده باشند، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولید کننده به عنوان برتراعلام خواهند شد.

۶- شرکت کنندگان بایدیک قطعه عکس پرسنلی خود را به همراه آثار برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

۷-علاقه مندان باید آثار خود را بصورت الکترونیک به نشانی tehran@shamstoos.ir ارسال نمایند.

۸- امکان پذیر می ­باشد.

تبصره: آثار متنی باید در قالب word، عکس با فرمت jpeg و فیلم در فرمت  dvd (حداکثر ۱۰ دقیقه) ارسال گردد.

۹- شرکت کنندگان در رشته عکس علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشریه، فایل عکس را نیز برروی لوح فشرده در اندازه ۷۰*۵۰ و فرمت jpeg با رزولوشن ۳۰۰ dpi ارسال نمایند.

۱۰- شرکت کنندگان در رشته فیلم فایل فیلم را با فرمت avi به همراه لینک انتشار به صورت ذخیره شده بر روی فایل word به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مخاطبین: اصحاب ­رسانه، مراکز­علمی ­فرهنگی ­هنری، طلاب، اساتید، دانشجویان­ و عموم علاقه مندان.

گستره جشنواره: ملی

مکان برگزاری: تهران

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ مرداد ۹۳

تاریخ اعلام نتایج: ۳۰ مرداد ۹۳

تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره: همزمان با دهه کرامت.

 نشانی پستی دبیرخانه: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دبیرخانه جشنواره خبرگزاریها، نشریات الکترونیک و رسانه­ های برخط.

- شماره فکس و تماس دبیرخانه:  ۸۸۶۹۸۵۴۳

نظر شما