شناسهٔ خبر: 8747 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسجدجامعی: من فقط سکه‌ها را می‌دهم!

مراسم اعطای جایزه ملی ایسپا با حاشیه‌هایی همراه بود و رئیس شورای شهر تهران، در بخش تقدیر این مراسم گفت: من فقط سکه‌ها را می‌دهم!

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ نخستین مراسم اعطای جایزه ملی ایسپا، دوشنبه‌ شب ۲۵ آذر با حضور احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

اما این برنامه با حاشیه‌هایی هم همراه بود.

ـ بلندگوی رحیم یعقوب‌زاده، دبیر ملی جایزه ایسپا، مانند تعدادی از برنامه‌های مشابه، در تمام مدت برنامه خاموش بود و با وجود این‌که چراغ قرمز مربوط به آن روشن بود، رحیمی گزارش خود را با میکروفن خاموش ارائه کرده و باقی قسمت‌های برنامه که با اجرای وی پیش می‌رفت، با میکروفن خاموش انجام شد.

ـ تعدادی از بانوان و کارمندان نیز در این برنامه حضور داشتند که دختر چند ساله یکی از آن‌ها چندبار نظم برنامه را به هم ریخت و در نهایت و پایان برنامه با ورود حجت‌الاسلام عاملی، مادر و دختر جلسه را ترک کردند.

طیبی در ابتدای سخنانش گفت:‌ من مهندس هستم و باید در این جلسه از شما یاد بگیرم، اما همین‌قدر می‌دانم که پیشرفت حاصل یک برنامه‌ریزی صحیح است. باید در گرفتن بازخورد و فیدبک‌ها هم توجه کرد. مسجدجامعی در واکنش به استفاده طیبی از واژه «فیدبک»، به طنز گفت: وقتی از وزارت نفت می‌آیید، همین می‌شود دیگر!

هنگام اعطای الواح تقدیر به ۳ پژوهشگر مورد نظر این برنامه نیز، وقتی لوح تقدیر را به دست مسجدجامعی دادند، به شوخی گفت: من فقط سکه‌ها را می‌دهم!

نظر شما