شناسهٔ خبر: 8761 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «قصه‌های شب‌های چله» سروش منتشر شد

انتشارات سروش با نزدیک شدن شب چله، کتاب " قصه های شب های چله" نوشته الهام ابراهیمی را با تصویرگری آناهیتا تیموریان منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب حاضر روایتگر سه داستان کوتاه تخیلی است که برای کودکان نوشته شده و می‌تواند بسیار آموزنده و جذاب باشد.
در یکی از داستان های این کتاب با عنوان غول و ماهیگیر آمده که مرد ماهیگیر روزی برای صید ماهی به دریا می رود. او چند باری تور خود را پهن می کند اما چیزی نصیبش نمی شود. آخرین باری که تور خود را پهن می کند یک کوزه بسیار سنگین را بالا می کشد. وقتی در کوزه را باز می کند یک غول بسیار بزرگ بیرون می پرد. غول که فکر می‌کرد ماهیگیر قصه، پادشاه است، شروع به عذرخواهی از او می‌کند. ماهیگیر متوجه غم و گرفتاری غول شده و برای نجات او دست به کار می شود اما ... 
دو داستان دیگر این کتاب با نام‌های همسایه فقیر و همسایه ثروتمند و به دنبال بخت نیز هریک به طرح داستانی جذاب و آموزنده برای کودکان می پردازد که خواندن آن برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان توصیه میشود. 
چاپ دوم این اثر در ۵۲ صفحه مصور، در شمارگان یک هزار نسخه با کاغذ گلاسه و تمام رنگی به قیمت ۴۵۰۰۰ ریال از سوی انتشارات سروش در اختیار کودکان و علاقمندان به آثار داستانی کودک و نوجوان قرار گرفته است . 
علاقمندان برای تهیه این کتاب به فروشگاه مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی: خیابان انقلاب اسلامی، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن ۶۶۹۷۹۰۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند . همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی : خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است.

نظر شما