شناسهٔ خبر: 8807 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرجی‎دانا: پژوهشگران صبور باشند تا از پیچ خطرناک فعلی رد شویم

وزیر علوم با اشاره به کم بودن رقم جایزه پژوهشگران برتر گفت:کم بودن مبلغ حتما برای پژوهشگران موضوع اصلی نیست و در شرایط ویژه ای هستیم و آنان باید صبر داشته باشند تا از پیچ خطرناک فعلی عبور کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ رضا فرجی دانا در حاشیه هیئت دولت در پاسخ به سوالی در خصوص کم بودن رقم جایزه پژوهشگران برتر گفت: کم بودن مبلغ حتما برای آنها موضوع اصلی نیست، لذا در شرایط ویژه ای هستیم و پژوهشگران باید صبر داشته باشند تا از پیچ خطرناک فعلی عبور کنیم.

وزیر علوم با بیان اینکه هیئت‌های اعزامی را برای مچ گیری به دانشگاه‌ها نمی فرستیم تاکید کرد: این اقدام در راستای حماسه سیاسی و مطالبات نخبگان و جلوگیری از اقدامات شتابزده صورت می گیرد و این افراد اصلا سیاسی نیستند و افراد شاخص علمی اند.

وی با اشاره به تغییر روسای دانشگاه‌ها گفت: برخی از روسای دانشگاه ها دوره ۴ و ۸ ساله شان تمام شده و برای ادامه فعالیت مشکل قانونی دارند، البته اعزام هیئت های ما در برخی موارد منجر به تثبیت روسای قبلی شده است.

فرجی دانا با بیان اینکه مصوبات شورای عالی انقلاب در خصوص احکام هیئت مرکزی  گرینش دانشجویان مخفی نیست اظهار داشت: طبق تاکیدات صورت گرفته سایر قوا اجازه ورود به این مصوبات را ندارند.

نظر شما