شناسهٔ خبر: 9007 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش 40 عکس با موضوع عاشورا در دانشکده خبر

مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر از برپایی نمایشگاه عکس 40 نفر از دانشجویان رشته عکاسی این مجموعه در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ علیرضا کریمی صارمی در مورد برپایی نمایشگاه عکس عاشوراییان به مناسبت اربعین حسینی در این دانشکده گفت: این عکس ها از مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی در سال جاری تهیه شده و دانشجویان تلاش کرده اند آموخته های خود در کلاس های کارگاه مستند اجتماعی با نگاهی هنرمندانه را ترکیب کرده و به معرض نمایش گذارند.

وی افزود: عکس ها در دو قالب سیاه و سفید و رنگی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و شامل مراسم عزاداری در تهران و شهرستان ها است.

این هنرمند عکاس گفت: در کنار نمایشگاه عکس آثاری از پایان نامه های دانشجویان رشته عکاسی نیز در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

مدیر گروه عکاسی دانشکده خبر اظهار داشت : این تصاویر حاصل پروژه دانشگاهی ۴۰نفر از دانشجویان ترم ۳ رشته عکاسی این دانشکده است و از میان ۴۰۰ اثر ، ۴۰ اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شده است.

وی هزینه برگزاری نمایشگاه را بر عهده این دانشکده دانست و گفت: این نمایشگاه فردا یکشنبه ساعت ۱۵ با حضور محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و برخی روسای خبرگزاری های مدعو افتتاح می شود .

این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در سلف دانشکده خبر پذیرای علاقه مندان است.

نظر شما