شناسهٔ خبر: 9069 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هم‌اندیشی مشترک سازمان اوقاف و مجلس برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان اوقاف از برگزاری هم اندیشی مشترک مدیران ارشد سازمان اوقاف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس مجلس خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب اظهار کرد: هفته وقف، فرصت مناسبی است تا از واقفان و تاثیرگذاران عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف قدردانی شود که در همین راستا نشست هم اندیشی مشترک بین سازمان اوقاف و نمایندگان و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون احیای وقف، منزلت امامزادگان و مساجد مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران ارشد این سازمان عصر فردا سه شنبه، سوم دی‌ماه  برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از نمایندگان تاثیرگذار در عرصه ترویج و تبلیغ فرهنگ حسنه وقف تجلیل به عمل می‌آید، گفت: فراکسیون احیای وقف، منزلت امامزادگان و مساجد  متشکل از بیش از ۲۵۰ نفر از نمایندگان است که طی چند ساله گذشته کمک شایانی به سازمان اوقاف و امور خیریه در احیای فرهنگ وقف داشته اند.

کارگاه های آموزشی با موضوع وقف برگزار می‌شود

همچنین در آستانه هفته وقف معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سه کارگاه آموزشی ویژه خواهران حوزه علمیه استان تهران خبر داد و گفت: فردا سه شنبه سوم دی ماه کارگاه های آموزشی با موضوع وقف و با حضور ۸۰ نفر از طلاب خواهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین نشست هم اندیشی نیز با حضور ۱۳۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در روز پنجشنبه، پنجم دی ماه برگزار می‌شود.

نظر شما