شناسهٔ خبر: 9111 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون امورهنری وزیرارشاد: تجلیل از جانبازان، فصل جدیدی از کتاب آینده کشور است

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تجلیل رشادت های جانبازان توسط هنرمندان موسیقی پاپ فصل جدیدی از کتاب آینده کشور است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ علی مرادخانی درحاشیه بازدید از آسایشگاه جانبازان ثارالله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور هنرمندان موسیقی پاپ دراین دیدار تشکر می کنم که سرفصلی از کتاب آینده کشور را رقم زدند.

ˈخوشحالم که توانستیم در ایام اربعین و نزدیک به روز ۲۸ صفر در شرایطی که جانبازان عزیز نیازمند جاودانه شدن هستند از آنها دلجویی کنیم.ˈ

وی ادامه داد: آینده و انقلاب، زحمات کسانی که آسایش زندگی امروز را برای ما فراهم ساخته را پاس خواهد داشت ، من پای جانبازان را می بوسم که در هشت سال دفاع مقدس از کیان و ناموس کشور پاسداری کردند.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز روز مهمی است. زیرا هنرمندان موسیقی پاپ با پیشگامی خود این راه را برای هنرمندان دیگر عرصه ها باز کردند. این نشان می دهد که دغدغه مردم، دلجویی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

مرادخانی در پایان از مسئولان و کارکنان آسایشگاه ثارلله قدردانی کرد که با زحمات بی دریغ خود از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نگه داری می کنند.

نظر شما