شناسهٔ خبر: 9155 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشار 120 اثر پژوهشی توسط دانشگاه امام صادق(ع)

مدیر انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) از انتشار 120 اثر پژوهشی در حوزه‌های گوناگون اعم از دینی، قرآنی، نگاشته‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی و ... تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ محمد روشنی، مدیر انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به آمار نشر این انتشارات در سال جاری گفت: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع)، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ عنوان کتاب در حوزه‌های گوناگون از جمله آثار آیت‌الله مهدوی‌کنی، مدیریت، فلسفه و الهیات، سیاست، بین‌رشته‌ای، اقتصاد، فرهنگ و ارتباطات، مطالعات قرآنی، حقوق، علم و دین و تعلیم و تربیت به چاپ رسانده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که ۵۰ عنوان دیگر تا پایان امسال روانه بازار نشر شود که از این تعداد، ۲۰ عنوان در مرحله آماده‌سازی برای چاپ بوده و ۵۰ درصد از کار آماده‌سازی ۳۰ جلد دیگر نیز انجام شده است.

روشنی تصریح کرد: «نصوص و ابحاث حول نهج‌البلاغة و مدونه» نوشته احمد پاکتچی، «عملیات روانی، جنگ اطلاعاتی و فریب استراتژیک» اثر مهدی ذوالفقاری، «آفاق جهانی تفکر شیعه»، نوشته مصطفی ادیب و «جغرافیای فرهنگی» نوشته علی احمدی، از جمله آثاری هستند که در پاییز امسال منتشر شده‌اند.

وی ادامه داد: «اجتهاد در تفسیر روایی امامیه»، «انفاق در قرآن کریم»، «ایمان در قرآن کریم؛ مفهوم و گونه‌ها» و «برداشت‌های اقتصادی از قرآن کریم» جزء آثاری است که در گروه مطالعات قرآنی و به تازگی روانه بازار نشر شده.

مدیر انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه سخنانش از برنامه‌ریزی برای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و اظهار کرد: این انتشارات عزم خود را برای حضوری پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در نمایشگاه کتاب تهران جزم می‌کند و آثار جدیدی در این نمایشگاه ارائه خواهد کرد.

نظر شما