شناسهٔ خبر: 9185 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب استفن کینگ درباره ترور کندی همچنان می‌فروشد

کتاب استفن کینگ درباره ترورو جان. اف. کندی، با وجود گذشت یک ماه از پنجاهمین سال ترور رییس جمهور فقید آمریکا، همچنان در فهرست پرفروش ها جای گرفته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ در حالی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد ترور پرزیدنت جان .اف. کندی رییس جمهوری اسبق آمریکا کتاب‌های ویژه ای امسال منتشر شدند، اما در این میان کتاب داستانی استفن کینگ بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داد.

در مورد کندی، جایگاه اجتماعی‌اش، زندگی‌اش، سیاست‌هایش و ... تاکنون بیش از ۴۰ هزار عنوان کتاب منتشر شده است و در این میان کتاب‌هایی چون «نیم قرن پس از کندی» نوشته لاری ساباتو، «اگر کندی زنده می‌ماند» نوشته جف گرینفیلد، «۲۲ نوامبر ۱۹۶۳: مردم معمولی و خاص آمریکا از عکس‌العمل‌هایشان درباره شنیدن این خبر می‌گویند» نوشته جودی و لورا الیوت‌هانسن از جمله کتابی هستند که امسال به این مجموعه افزوده شده‌اند.

با این حال گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ترور کندی که ماه پیش با مراسم ویژه‌ای در آمریکا همراه شد، موجب شد تا موج وسیعی از مخاطبان به خواندن کتاب استفن کینگ نویسنده مشهور آثار تعلیق‌آمیز روی آورند.

کتاب کینگ با عنوان ۶۳/۲۲/۱۱ که دو سال پیش منتشر شد درباره آموزگاری است که در زمان سفر می‌کند و تلاش دارد تا جلوی این ترور را بگیرد. این کتاب که ۴۹ هفته از انتشار آن می‌گذرد و هفته‌ها در میان پرفروش‌های آمریکا جای گرفته بود، همزمان با ترور کندی بار دیگر به فهرست پرفروش‌های یو. اس. ای. تودی پیوست و در جایگاه دوم قرار گرفت. نسخه الکترونیک این کتاب نیز همین موفقیت را تجربه کرد.

این کتاب ۸۸۰ صفحه‌ای هنوز همین موقعیت را حفظ کرده و در فهرست کتاب‌های آمازون در بخش داستان علمی تخیلی مکان دوم را در اختیار دارد.

نظر شما