شناسهٔ خبر: 9212 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسئول راه اندازی خانه نخبگان انتخاب شد

سعید سهراب پور به عنوان رئيس شورای سياستگذاری و راه اندازی خانه نخبگان و جمال الدينی به عنوان دبير شورای سياستگذاری و مسئول راه اندازی خانه نخبگان منصوب شدند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سورنا ستاری معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان، در حکمی سعید سهراب پور را به عنوان رئيس شوراي سياستگذاري و راه اندازي خانه نخبگان منصوب کرد.

در حکم معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان خطاب به دكتر سعيد سهراب پور آمده است: به منظور بهره مندي صحيح از ظرفيت هاي فكري و علمي نخبگان و صاحبان استعدادهاي برتر در راستاي ارتقاي وضعيت علمي و فناوري كشور، تحقق اهداف مندرج در اساسنامه بنياد ملي نخبگان و تسهيل مشاركت نخبگان در تصميم سازي هاي كلان كشور و تشكيل خانه نخبگان ايران بر طبق اين اساسنامه و نظر به سوابق، تعهد و كارآمدي حضرتعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان رئيس شوراي سياستگذاري و راه اندازي خانه نخبگان منصوب مي شويد. اميد است با برنامه ريزي لازم و تدوين اصول و راهكارها زمينه فعاليت مناسب خانه نخبگان فراهم شود.

همچنین دكتر ستاري، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان، طی حکم دیگری دكتر سیدحمید جمال الديني را به عنوان دبير شوراي سياستگذاري و مسئول راه اندازي خانه نخبگان منصوب کرد.

در حكم معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان خطاب به دكتر سيد حميد جمال الديني آمده است: به منظور بهره مندي صحيح از ظرفيت هاي فكري و علمي نخبگان و صاحبان استعدادهاي برتر در راستاي ارتقاي وضعيت علمي و فناوري كشور، تحقق اهداف مندرج در اساسنامه بنياد ملي نخبگان و تسهيل مشاركت نخبگان در تصميم سازي هاي كلان كشور و تشكيل خانه نخبگان ايران بر طبق اين اساسنامه و نظر به سوابق، تعهد و كارآمدي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان دبير شوراي سياستگذاري و مسئول راه اندازي خانه نخبگان منصوب مي شويد. اميد است با هماهنگي با شوراي سياست گذاري و راه اندازي خانه نخبگان در انجام وظايف موفق باشيد.

نظر شما