شناسهٔ خبر: 9367 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلیل سامان: مذاکره با حوزه هنری برای «هانیه» نتیجه نداشت

کارگردان «هانیه» گفت: مذاکرات با تهیه‌کنندگی حوزه هنری در ساخت این فیلم به توافق نرسیده و به دنبال تهیه‌کننده دیگری هستم.سامان نگارش فیلمنامه چمران را ادامه می‌دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ جلیل سامان گارگردان «هانیه» گفت: برای ساخت این فیلم سینمایی دفاع مقدسی پس از مدت‌ها تهیه‌کننده‌ای از سوی حوزه هنری هماهنگی‌هایی را انجام داد و جلسه‌ای را با حضور ایشان برگزار کردیم؛ اما در نهایت به نتیجه نرسیدیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره فیلمنامه «هانیه» صحبت‌هایی با تهیه‌کننده انجام شد اما به نتیجه‌ای نرسید، افزود: برای من دغدغه خود تهیه‌کننده در ساخت این فیلم مهم است و تهیه‌کننده هم باید در ساخت فیلم حتما علاقه‌ داشته باشد، زمانی ‌که من چنین علاقه‌ای را در وجود ایشان ندیدم کار ساخت آن را شروع نکردم.

سامان با اشاره به اینکه در حال انجام کارهای نگارش فیلمنامه «شهید چمران» است،‌ اضافه کرد: از طرف دیگر تا مشخص شدن تکلیف ساخت «شهید چمران» از انجام  این کار دست نگه داشته‌ام و همچنان به دنبال تهیه‌کننده دغدغه‌مند هستم تا بتوانم این کار دفاع مقدسی را به تولید برسانم.

کارگردان «پروانه» در مورد موضوع این فیلم گفت: «هانیه» روایت زندگی فردی در یک روستای مرزی در اوایل دوران جنگ است که زندگی‌اش با وقوع جنگ دچار تحولاتی می‌شود.

جلیل سامان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را تولید کرد که هر دو سریال دارای مضمون تاریخی بوده و رویدادهای ایران در دهه پنجاه را مورد توجه قرار داده است.این دو سریال در زمان پخش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

نظر شما